Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

LCHF-seminarer i Bergen, Haugesund og Stavanger

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-04-10, 16:28   #1
Anton F
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Anton F er på en erverdig vei

LCHF-seminarer i Bergen, Haugesund og Stavanger

De svenske lavkarbo-kjendisene Dr. Annika Dahlqvist og Sten Sture Skaldeman kommer til Bergen, Haugesund og Stavanger i slutten av april. De skal holde seminarer om LCHF-dietten (Low Carb, High Fat) og selge bøker til rabbaterte priser.

De fleste av dere vet kanskje hvem disse er, men her kommer uansett en liten beskrivelse:

*Dr. Annika Dahlqvist er en svensk lege, forfatter og foredragsholder som har solgt over 200.000 bøker bare i Sverige. Da hun var i Oslo i høst, samlet hun over 400 personer til sitt foredrag. Sjekk bloggen hennes her: blogg.passagen.se/dahlqvistannika/.

*Sten Sture Skaldeman er en svensk forfatter og superslanker som har gått ned 60 kilo fra sykelig overvekt til en sunn og frisk hverdag. Han har skrevet fem bøker, flere av disse er bestselgere i Sverige. Sjekk hjemmesiden hans her: www.skaldeman.se.

Seminarene finner sted i Bergen 27. april (Radisson Blu Royal), Haugesund 28. april (Høgskolen i Haugesund) og Stavanger 29. april (Folkets hus, Løkkeveien). Seminarene begynner 18.00, og varer til ca. 22.00. Dørene åpner kl. 17.00. Seminarene koster 300 kr, og det vil bli mulighet til å kjøpe bøker til rabbaterte priser.

Les mer på www.lillemaane.no/lchf.

Mvh
Fabian Woxholth
Lille Måne

Anton F er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GI-kosthold Svar med sitat
Gammel 12-04-10, 19:58   #2
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: LCHF-seminarer i Bergen, Haugesund og Stavanger

Jeg har to billetter, skal på Folken den 29. Jeg må bare finne ut hvem jeg skal ha med meg, vil helst ha med mannen men vi sliter med å få barnevakt så han får nok ikke bli med. Men jeg har to stykker på vent, de må finne ut om de kan. Gleder meg ihjel!

Rart at disse seminartrådene får så lite oppmerksomhet, er det ingen her inne som skal dit??

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Haugesund-treff? Nila Lavkarbo generelt 5 24-04-13 18:03
LCHF-lavkarbo seminarer, april 2010 janmesi Lavkarbo generelt 30 07-05-10 09:11
Gratis seminarer om lavkarbo - mandag, tirsdag og onsdag denne uken! janmesi Lavkarbo generelt 4 22-03-10 17:33
For de som bor i Haugesund Torkil Ketolysekuren 3 06-02-08 07:14

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.