Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
![]() |
Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Jeg er godt i gang med Gerilja Kardio og synes det er en fantastisk treningsform. Kort, intens smerte er bedre enn seigpining for meg iallefall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Hvorfor skulle det være dumt?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Eh..ja? Ettersom jeg forstår klarer ikke kroppen å ta seg inn igjen når du kjører det hver dag man får større utbytte av å kjøre det med hvile mellom. Men for all del, kjør på - din kropp, ditt valg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
![]() |
![]() |
#4 |
Gjest
|
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Kjør på. Du kjenner om du blir utkjørt. |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?
Will do! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Kommer selvfølgelig an på hvilket nivå du er på, men det viktigste er VARIASJON!!
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Er forholdsvis ny på GK, men ellers rimelig greit trent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Fredrikstad
Alder: 47
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Du klarer garantert å dra fett% ned fra 14 med både den ene og andre treningsformen bare du forbruker nok energi. Det energiforbruket du har under trening overgår alt du klarer å få til med såkalt etterforbrenning med GK og styrketrening. Skal du forbrenne mange kalorier så er det mye aktivitet med puls på ca 60-70% av HFmax som er nøkkelen.
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Joda, det er vel den vanlige treningsformen for å gå ned i fettprosent er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Interessant å lese. Jeg må støtte meg til de som sier at motivasjon er viktig for å greie å trene over tid! Gerilja-greien høres ut som en motiverende treningsform. Når det gjelder restitusjon er vi alle forskjellige. En viktig faktor for å greie å absorbere treningen, slik at den ikke virker nedbrytende over tid, er selvfølgelig kosthold. En annen ting er "kondisjonen", en som er i bedre "form" vil restituere seg raskere. Det beste er vel som mange andre sier, å bli kjent med sin egen kropp og lytte til de signalene den gir.
![]() |
![]() |
#11 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?
Ja, motivasjon er uhyre viktig. Jeg vet at jeg ikke klarer å gjennomføre 45-60min rask gange/lett løping på tredemølle over tid. En og annen gang ja, men som regel så kjenner jeg underveis at dette kjeder vettet av meg og gir meg null. GK gir meg en brennende følelse i mange timer etterpå - merker at kroppen er i høygir etterpå - og det er etter 8min på mølla!
Jeg kan nok trene med samme vekt på manualer/vektstang etc i lang lang tid uten progresjon med mindre jeg har et fast program hvor progresjonen er fastlagt, som f.eks RYP. Da må jeg tyne meg litt. Bruker jeg et slikt opplegg har jeg mye større fremgang enn uten.
Pga ryggoperasjon så er jeg "dømt" til et liv med trening, så trener for at den skal fungere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe i veien for å kjøre Gerilja Kardio 5 ukedager på rad?Vi er altså ganske enige
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mer miljøskadelig å gå enn å kjøre til butikken | Gracella | Nyheter / media | 1 | 19-08-09 13:19 |
Ny her.. Skal kjøre ketolysekuren.. | MegaWai | Ketolysekuren | 18 | 08-08-06 11:19 |
gerilja kardio | snurbe | Trening | 4 | 20-05-06 21:59 |