Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Knekkebrød, hvor mye karb er det i dem?Har en oppskrift på deilige knekkebrød men har startet (i dag faktisk :tøff |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Sunn kropp og mosjon!
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knekkebrød, hvor mye karb er det i dem?Havregryn og rug har endel karbohydrater i seg
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Knekkebrød, hvor mye karb er det i dem?Hehe, jeg har ikke helt fått fatt i de ulike her jeg... bare svarte atkinson fordi jeg måtte velge noe... Har tenkt å leve på mindre karbohydrater, trene mer og spise oftere.. er kanskje selvkomponert det da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knekkebrød, hvor mye karb er det i dem?Det blir nok egenkomponert, ja
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Knekkebrød, hvor mye karb er det i dem?Tusen takk for svar, da baker jeg dem med litt mindre havregryn og 3 dl kruskakli istedefor 2 dl rug og 1 dl kruskakli. Jeg har ikke tenkt å holde meg helt unna karbohydrater, bare kutte dem ned til et minimum så langt det lar seg gjøre |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvor mange karb i en eplebåt? | strålende | Ketolysekuren | 2 | 28-09-09 20:36 |
Hvor mange karb i nøttemuffins? | PhaTSo | Spørsmål og svar | 14 | 03-09-09 15:01 |
Hvor mange gr karb anbefales pr dag? | Lotus | Spørsmål og svar | 1 | 22-03-09 18:48 |
Hvor lite karb før man er i ketose? | Adaware | Ketolysekuren | 6 | 19-08-08 19:19 |
Hvor mange karb. er det i brød?? | Nett | Spørsmål og svar | 3 | 14-03-06 09:19 |