Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Tanita spørsmål

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-01-05, 14:48   #1
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 45
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Har dere en god link til en side man kan lese mer om denne Tanita-vekten og hva den koster osv?

Ellers høres det ut som om du har gode langsiktige mål Mofe! Viktig og ikke stresse og gjøre alle forandringer på dagen men porsjonere du utover våren, det støtter jeg deg på. Vi har da tross alt nok av tid og gjøre det på

Hvordan vil du trene da? Er det noen spesielle aktiviteter du liker godt?

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 15:49   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det nærmeste jeg finner den vekta vi fikk veie oss på er denne:

http://www.tanita.co.uk/professional...s&categoryID=1

men en transportabel type uten stativet. Vektplata og "tastaturet" ser helt likt ut. Det er Tanita UK som er forhandler i Europa, men hvor de får kjøpt dem her i landet aner jeg ikke. DET vet sikkert MHM, Fedonisten eller HP......

Det finnes jo mindre versjoner (av mer badevekt typen) - dem finner du også på samme sida !

Gammel 29-01-05, 16:04   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Mamma og pappa har en sånn vekt hvor man må stå barføtt på - den viser fettprosent. Man må oppgi høyde, kjønn og alder. Skal veie meg på den neste gang jeg er der, og se om det stemmer med tanita-tallene

Gammel 29-01-05, 16:21   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

.....en sånn en ??? vet det ikke er vekt altså, men jeg syns den var så kul, - åsså måtte jeg bare poste den et sted !! *fniiis*

Gammel 29-01-05, 16:31   #5
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Såg veldig interessante ut disse Tanita-vektene, men ser ut til og være dyrt utstyr! Om ikke det går an og bestille den gjennom sportbutikken så jeg får den til innkjøpspris

Takk for link Nille! Får håpe Lise,HP, MHM eller Fedonisten vet mer om hvem som er forhandler i Norge, hva de koster osv

friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 29-01-05, 16:33   #6
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

...og før vi nå kupper journalen til Mofe med Tanitavekt spørsmål så kan kanskje en moderator evt skille dette ut som en egen tråd?

Uansett, var ikke meningen og avspore såååå langt i journalen din Mofe

Gammel 30-01-05, 17:07   #7
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Min fastlege har Tanita-vekt. Kanskje sjekke legen før en evt. kjøper en selv...

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 17:14   #8
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Min fastlege har Tanita-vekt. Kanskje sjekke legen før en evt. kjøper en selv...

Åh, det skal jeg sjekke! Bra tips!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 17:17   #9
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Eller kanskje en av legene på legesenteret, slik at den står i et annet rom...?

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 17:23   #10
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

I Norge er det - så vidt jeg vet - Fysiopartner som forhandler Tanita-vektene. Koster 9990,- eks. mva. for den modellen jeg har. Se mer info her.

http://www.fysiopartner.no/products2.asp?ID=39

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 30-01-05, 17:29   #11
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Lurt! Skal jammen høre med legen min neste gang jeg er der

Gammel 30-01-05, 18:03   #12
friflex
Seniormedlem

friflex sin avatar

10000kr ja, er såpass altså

Skal til legen likevel denne uken for ny sykmelding, og kan alltids spør om de har en Tanita-vekt på legekontoret et sted. Men har inntrykk av at det går på sparebluss på det meste her i kommunen, og legene her er stort sett av gamlesorten hele gjengen så blir en positiv overraskelse såfall

Takk for linken uansett Fedonisten

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.