Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?Heisann. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Larvik
Alder: 47
![]() |
Sv: Er det noen snille der ute som plis kan hjelpe meg å gjør denne oppskr ketosevennNo har eg ikkje skikkeleg peiling, men eg har skjønt at olje (så lenge det er kaldpressa oliven- eller rapsolje) er ketolysevennlig. Dijonsennep trur eg også skal vere ketolysevennlig. Resten har eg faktisk ikkje peiling på, men ein tommelfingelregel er visst at under 5 kh pr 100 gram er ketolysevennlig
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen snille der ute som plis kan hjelpe meg å gjør denne oppskr ketosevennBytt sukker med splenda, som du selv sier. Jeg vet ikke hvordan det er med eplecidereddik, der må du lese på etiketten ang karbinnhold, men det er så liten mengde at det sannsynligvis går helt greit. Det samme gjelder resten - 1 ss soyasaus kommer nok ikke til å ta knekken på deg, selv om soyasaus i litervis ikke akkurat er lavkarbo.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Er det noen snille der ute som plis kan hjelpe meg å gjør denne oppskr ketosevennhttp://www.matoppskrift.no/sider/karbo.asp |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?Maille original dijon (den med svart lokk og etikett) er uten sukker, eller noen som helst slags søtning for den saks skyld, og den er GOD! Eplecideredikken til Heinz, som jeg har består kun av edikk, og jeg kan ikke tro at det kan være mye karber i den, og en så liten mengde har uansett ikke særlig mye å si. Oljen bør helst være en kaldpresset en. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Hvor: Gjøvik
Alder: 42
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?TUSEN TAKK for svar alle |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?Hvorfor er splenda bedre å bruke enn sukker, det inneholder 99,5 g karber pr 100 g mot 100 g i sukker, fruktose inneholder vel også 100g g? Sukrin er vel egentlig bedre å bruke med 0 karber, og stevia er vel det aller beste? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#8 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Sv: Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?Splenda veier bare en tiendedel av sukker, men er like søtt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Er det noen der ute som kan hjelpe meg å gjøre denne oppskriften ketosevennlig?Jeg har laget denne mange ganger, bare bytter ut sukkeret med enten splenda eller sukrin
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Kan dere se på denne oppskriften? | Sense | Ketolysekuren | 16 | 12-06-08 00:02 |
Noen som kan en god oppskrift på is eller noe slikt som er ketosevennlig? | Lollypop! | Ketolysekuren | 11 | 29-08-07 11:11 |