Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: May 2010
Hvor: Skedsmokorset
![]() |
![]() Hvor slank kan man bli?Hei. Kanskje litt rart spørsmål, men prøver likevel. Jeg har gått ned 15 kilo og skal ned ca 20 til. Jeg har jo prøvd en del andre kurer og Grethe Rhoede osv før, men har aldri klart å komme ned til målvekten. Hvor langt ned kan man egentlig komme med lavkarbo? De siste 5 kiloene. Noen med erfaring som har gått ned mer enn 20 kg, og som har klart å bli veldig slank? Vil gjerne få figuren på plass for første gang på 8 år. Er 30 år, og har to barn. Skjønner jo at magen blir vanskleig å få helt bort, men vil gjerne ned i størrelse 38/40... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo inspirert av ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor slank kan man bli?Jeg tror dette har mer å gjøre med kroppstype enn med type diett. Jeg er jo vektoperert, men mange vektopererte kommer ikke ned i målvekten sin, men ligger gjerne mellom 5 og 10 kg over det de selv ønsker. Jeg har vært ganske "heldig" sånn sett, for jeg har gått ned mye mer enn det jeg skulle og veier nå 62 kg fordelt på 174 cm og bruker 36/38 i klær. Jeg skulle egentlig ned i 75 kg, så jeg har gått ned mye mer enn forespeilet. Dette tror jeg har å gjøre med at jeg egentlig fra naturens side er en relativt spinkel person.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Slank med ketolyse | pheona | Ketolysekuren | 0 | 19-05-10 10:36 |
Slank med garanti! | Eva | Livets lyse side | 11 | 25-02-08 21:09 |
Slank med øl | jankph | Lavkarbo generelt | 1 | 07-03-06 20:17 |
[Slank] Hvor langt tid tar det å gå ned 16 kilo? | mofe | Spørsmål og svar | 1 | 05-09-05 20:21 |