Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal vi droppe ketolysetablettene de dagene vi spiser mer karber?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 22-12-10, 10:52   #1
Helene M
Medlem

Helene M sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 38
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Skal vi droppe ketolysetablettene de dagene vi spiser mer karber?

spiser mer karber? Det kommer jo til å gå i litt frukt, kaker og snop.

Samboeren sin ticker

Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 11:31   #2
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Skal vi droppe ketolysetablettene de dagenevi

Det spørs jo helt hva du har i deg, og hvor mye av de mineralene tablettene gir deg som finnes i det du spiser.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 11:42   #3
Helene M
Medlem

Helene M sin avatar

Hvor: Trøndelag
Alder: 38
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skal vi droppe ketolysetablettene de dagenevi

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Det spørs jo helt hva du har i deg, og hvor mye av de mineralene tablettene gir deg som finnes i det du spiser.

Oh.. Det hørtes litt slitsomt ut

Er det ikke sånn at hvis man får i seg for mye vitaminer så tisser man dem bare ut? Kanskje like greit å bare ta dem da

Samboeren sin ticker

Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 22-12-10, 11:56   #4
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Skal vi droppe ketolysetablettene de dagene vi spiser mer karber?

Om du tisser ut overflødige mineraler og vitaminer, så er det jo ikke noe større krise.... bare at de tilskuddene du evt. tok er bortkasta.

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 01:52   #5
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Skal vi droppe ketolysetablettene de dagene vi spiser mer karber?

Hei
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørsmålet? "....de dagene vi spiser mer karber" " ... kaker og snop"
Jeg går ut fra et du snakker om en sjelden gang i blandt, det ødelegger jo dietten og vekttapet uteblir om det skjer ofte.
Når "uhellet" inntreffer, bør du allikevel ta tablettene, krom vil minske det følgende søtsug og kalium og kalsium vil sammen med magnesium sørge for at det ikke bliver for store svingninger i saltbalansen. Selentabletten er sterkt antioksidativt.Siden sukker gjør kolesterol skadelig, er det fint med antioksidative mineraler og vitaminer, som kan hemme omdannelse av godt kolesterol til dårlig.
Men altså - ketolysekurens vesentligste ulempe er at dietten må følges

Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan spiser dere dagene etter dere har drukket alkohol? Cilie. Ketolysekuren 3 28-08-10 12:26
Hvis jeg spiser for lite karber? Addict Spørsmål og svar 51 01-04-09 12:15
For få karber pr dag, hva spiser dere? Skippy Ketolysekuren 16 16-12-08 00:38
Spiller det noen rolle hvor mange karber jeg spiser ... Karro Generell diskusjon 4 08-02-08 20:41
Går man ned mer om men spiser mindre karber? Dolly Ketolysekuren 24 21-04-07 22:30

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.