Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Så varierende vekt!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-11-10, 23:22   #1
Tasja
Medlem

Tasja sin avatar

Medlem siden: May 2010
Tasja er på en erverdig vei

Så varierende vekt!

Jeg lurer på om det er noen andre som har det som meg? Vekten går opp og ned hvert døgn. Opp til 0,8-1 kg i variasjon pr døgn, men som regel 0,3-0,5. Veier meg alltid om morgenen etter toalettbesøk. Drikker ca like mye vann hver dag (1,5-2,0 l) og er forsiktig med salt. Jeg trener ca 3 ganger i uken, utholdenhet og styrke hver gang.

Jeg har prøvd å veie meg en gang i uken, men da kan jeg fort veie mer enn forrige uke akkurat den dagen. Om jeg veier meg hver dag/annenhver dag har jeg mer kontroll. Det positive er jo at jeg går litt ned (selv om det er veldig lite), og måten jeg ser det på er at tallene det varierer mellom er lavere. Har vært slik i ca 1,5 mnd.

Kan jo nevne at jeg har levd lavkarbo i over 6 mnd og gått ned 14 kg. Har lyst å gå ned 4-6 kg til.
Begynner å bli litt frustrert.. Nå er jeg klar for at det skal gå litt nedover igjen. Noen tips? Forslag? Kan manglende vektnedgang skyldes økt muskelmasse? Burde kanskje begynne å måle litt

Tasja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell streng lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! Iset Lavkarbo generelt 28 20-10-11 19:43
Hva skjer ..? Opp i vekt, ned i vekt, opp og ned ..! Celba Lavkarbo generelt 11 18-08-11 14:32
For mye ned i vekt? Daniel Ketolysekuren 2 19-09-09 14:12
Varierende karbeinnhold i matvarer Starry Eyes Spørsmål og svar 1 19-08-09 17:33
Lettere å gå ned i vekt enn opp i vekt? Tidligere bruker Spørsmål og svar 7 20-02-07 13:16

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.