Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: oslo
![]() |
Spiser jeg nok (ketolyse)lurer på om jeg spiser nok av ting jeg skal spise? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser jeg nok (ketolyse)På diett.no kan du trykke slik at du ser prosentfordelingen av fett, protein og kabohydrater istedenfor å se "ADI%". Trykk den ved siden av så får du et kakediagram og ser da hvor nær idealfordelingen av næringsmidlene du ligger. Trykk på "K.diag" øverst til venstre. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spiser jeg nok (ketolyse)Slik jeg husker ketolyse-tida: Kanskje bare et par cherrytomater ? Og husker at jeg lukka øynene når jeg skvisa sitronsaft over maten. Bittelitt forsiktig med tomater (litt kan du spise) og sitron. Men det er ikke mye sitronsaft som skal til for å sette smak. Sist redigert av Trj : 31-07-11 kl 22:42. Årsak: ortografi... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tja.. Lavkarbo med mye grønnsaker
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Spiser alle dere på ketolyse bare 2 måltider pr dag? | Anyone | Spørsmål og svar | 20 | 24-05-11 12:27 |
Dere som spiser 50-100 g karber, hva spiser dere? | sirib | Lavkarbo generelt | 11 | 07-05-11 12:54 |
Hva spiser dere resten av dagen om man spiser karbomat på dagen? | Tutta87 | Ketolysekuren | 10 | 04-03-11 15:55 |
Tilsvarer det jeg spiser ketolyse-diett? | Nesly | Ketolysekuren | 9 | 16-01-11 00:43 |
Hvor mye grønnsaker spiser dere på ketolyse? | MoaMoa | Ketolysekuren | 1 | 10-10-08 19:04 |