Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
![]() |
RyvitaNå har jeg akkurat spist to Ryvita med egg. Dette er et ekspriment, de to sise ganger jeg spiste knekkebrød ble jeg veldig dårlig i magen. Skal nå se om det er knekkebrødene som har skylden eller om det kan være tyggisen jeg tok. Merker ingenting før i morgen i allefall. Noen andre som har reagert på knekkebrød? Jeg har ikke vondt, men det er veldig upraktisk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egen lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
![]() |
Sv: RyvitaJa, reagerer på nesten alle typer jeg har prøvd. Ett går bra, men to er for mye |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyvitaDet er veldig mange som sliter med (uoppdaget) intoleranse mot gluten. Dette vil ofte bli mer framtredende på lavkarbo siden man kutter ut brød i så stor grad at mage-tarm blir sterkere og dermed kan komme med sterkere reaksjoner enn i perioder hvor man spiser brødvarer kontinuerlig.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ryvita knekkebrød | pernille | Lavkarbo generelt | 7 | 04-04-11 13:31 |
Ryvita m Sunflower seeds&Oats? | retteraasen | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 1 | 13-11-10 14:01 |
Ryvita? | leyla73 | Lavkarbo generelt | 2 | 01-07-08 21:19 |