Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold > Induksjonen

På villspor

Induksjonen De første 14 dagene med Atkins

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-05-08, 00:06   #1
siampia
Nytt Medlem

siampia sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Kongsvinger
Alder: 37
siampia er på en erverdig vei
Question

På villspor

hei. jeg begynte i dag på den så kalte protein kuren, er det samme kuren som atkins? jeg har bare en oppskrift på denne kuren å det er hva jeg skal spise å hvor mye på en dag, ei dame på jobben til kjæresten min gikk på den å gikk ned 2,5kg på en uke.. han fikk tak i denne oppskrifta til meg, men jeg lurer på andre oppskrifter. prøvde å google "proteinkuren" men fikk bare opp treff om define hårkur hehe..

kan noen hjelpe meg med å fortelle meg mer om denne kuren? oppskrifter? any thing?

Gammel 13-05-08, 07:55   #2
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: på vill spor

Enkelt! Se i dette underforumet du har lagt innlegget ditt, her er jo en del ting klistret!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 08:02   #3
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Det er sikkert noe som heter "proteinkuren", det er jo en jungel av dietter der ute. Men på meg kan det høres ut som noe ala Atkins induksjon, der har man en liste over tillatt mat de første to ukene. Den finner du her:

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7

Gå på "induksjonen" øverst på siden. Der finner du masse info.

Ketolysekuren er forresten ganske lik, den er det MANGE her inne som følger (de fleste, virker det som). Knallbra måte å spise på, og såå mye godt. Anbefales! Den finner du info om her:

http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110

Gammel 13-05-08, 08:12   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: På villspor

Kanskje det er dietten til Charles Klark du mener?
Jeg kjøpte en bok som het "Slank uten å sulte -Proteindietten" for et par år siden, før jeg begynte på Atkins.

Se her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...duktId=1636699

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 13-05-08, 16:58   #5
siampia
Nytt Medlem

siampia sin avatar

takk førr alle svar, æ skal geleide mæ jønna alle dissan sien, menneh, dåkker som har hålt på me slanking litt lenger enn æ, har dåkker en kur å anbefale?

Gammel 13-05-08, 16:59   #6
siampia
Nytt Medlem

siampia sin avatar

wow iset, 66kg? how?

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.