Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Mat i Stavanger. Hjelp! Skal på tur

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 18-01-12, 23:45   #1
Balterz
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Balterz er på en erverdig vei

Mat i Stavanger. Hjelp! Skal på tur

Er det noen fra stavanger her? Som kan peke meg i retning av en god resturant jeg kan få meg et godt lavkarbo måltid?

Ellers tar jeg veldig gjerne i mot tips for å klare en helg utenfor husets fire vegger.

=)

Balterz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lever bedre uten carbs Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 06:28   #2
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Mat i stavanger. Hjelp! Skal på tur

Tja, en får jo lavkarbovennlig mat på de aller fleste restaurantenter, bare be om at brød/ris/pasta ol. byttes i grønnsaker.
Selv er jeg fan av Egon (biff eller fajitas), Sjøhuset Skagen og NB Sørensen (litt dyrt, men veldig god mat), men min favoritt er nok Phileas Fogg.

God tur til Stavanger

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 08:30   #3
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mat i Stavanger. Hjelp! Skal på tur

Er ikke kjent i Stavanger, annet enn at man vel bør innom Idsøe og sikre seg lavkarbo- pølser etc!

Det jeg ville si, var at det er mange tråder her om turmat etc :

Gammel 19-01-12, 08:52   #4
Balterz
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Balterz er på en erverdig vei

Takk for tips =)
Hadde tenkt egon jeg også.

Må være kreativ i helga. Er super kresen for å gjøre ting bedre også =)
Men har skaffet matboks, skal lage knekkebrød.

Var å tittet på menyen på hotellet vi skal bo på, men ble litt skeptisk for å si det slik.

Skal sjekke ut de resturantene også skal jeg gå nøye over de trådene om turmat kitt

Takk takk ihvertfall.

Men blir rart å ikke dra innom min faste italienske resturant. Mange gode minner der. Kan alltids ta biff der da. Men blir garantert så alt for frista til å ta deres gode hvitløksbrød .

Balterz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lever bedre uten carbs Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 09:15   #5
Malice
Medlem

Malice sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oppland
Alder: 56
Malice er ny på veien

Nå er det noen år siden jeg bodde i Stavanger, men byen har utrolig mange gode spisesteder. Phileas Fogg, som grotingeling nevner, er også min favoritt. I samme gata som den ligger forreten restaurantene som perler på ei snor og de fleste er til å anbefale

Malice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: er inne i en livsstilsendring, liberal lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Skal ha middagsgjester i dag Øystein Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 01-05-11 13:58
Skal ned 5-8kg nå, hjelp? anjad Spørsmål og svar 4 18-02-11 01:03
Hjelp, jeg skal på grøtfest! Karbokarbo Ketolysekuren 6 18-12-08 22:49
Hjelp! Jeg skal ut å spise ... Gunhild Ketolysekuren 9 17-01-08 22:29

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.