Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
Hjelp søkesIfjor gikk jeg på streng lavkarbo i ca 3 måneder hvor jeg da mistet 12 kg. Etter det gjennomførte jeg en letter versjon lavkarbo da jeg ble gravid og etterhvert dabbet det bare helt av. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp søkesOm du legger på deg trenger det ikke å være i form av fett men mer tarminnhold om du ikke inntar flere kalorier enn du bruker. Diett.no regner ut kaloribehovet ditt i forhold til aktivitetsnivå, alder etc. Legger du inn maten du vil spise der så ser du hva du får i deg av kalorier og næringsstoffer, så slipper du å uroe deg.
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp søkesDet er ikke meningen man skal proppe i seg masse fett. Poenget er at man tar vekk en masse kalorier fra raskekarbohydrater, erstatter de med grønnsaker og fett. Du skal spise deg passe mett, ikke stappmett. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp søkesJeg anbefaler også Diett.no i starten. Logger du alt du spiser i noen dager får du fort et bilde på fordelingen mellom karbohydrater, proteiner og fett - blant annet.
Min kostholdsfilosofi: Steinalder-inspirert
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Treningstips søkes | Runegutt | Trening | 3 | 16-10-08 11:14 |
Styrketrening for nybegynner-hjelp søkes | Nike | Trening | 16 | 01-06-08 19:43 |
Tanitavekt søkes! | Hilde3 | Spørsmål og svar | 15 | 07-03-07 20:06 |