Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2006
![]() |
er det sunt og trene hardt og gå på atkins?Heisann! Sist redigert av Aadna : 07-08-06 kl 15:31. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?Anbefales ikke på begynnelsen av atkins, kjør på med litt karber før trening - men hold dagsinntaket under 80 g/dag!
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?Jeg må øke antall karbohydrater i forhold til "korrekt" Atkins induksjon og Ketolysekurer. Jeg kjenner det skikkelig fort på kroppen når jeg får for lite karbohydrater - spesielt nå som jeg nærmer meg match vekt.
Melanias vei til ett lettere liv! ![]() - Januar 06 til Oktober 06 = -30kg! - Vekt 30.01.07: 73 ![]() Mål for 2007: tilbake til Match vekt 68kg og holde meg der, bli MILF, bli glad i meg selv og gripe alle muligheter! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?
Når instruktøren begynner å prate med deg, da er det på tide å skru ned tempoet. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Det går fint å gå på Atkins og trene hardt. Men det er avhengig av at du spiser riktig i forhold til Atkins, og det gjør du ikke. Du spiser for lite ! Kinakål og agurk er hovedsaklig vann og inneholder ikke så mye næring. Du må spise masse egg, reker, bacon og skinke for å komme opp i et akseptabelt proteinnivå.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 61
![]() ![]() ![]() |
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?Det er ikke uvanlig å føle seg svimmel når man trener hardt mens man er på Atkins (lavkarbo), har selv opplevd at makspulsen skjøt opp i 185 for ingenting da jeg gikk over til lavkarbo, og der hadde jeg aldri vært før uansett hvor hardt jeg trente, men kroppen har tilpasset seg, og nå går det helt fint, ligger på maks 165 og sjelden over det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?drikker du nok vann? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2006
![]() ![]() |
Sv: er det sunt og trene hardt og gå på atkins?I ferien läste jag en bok av en svensk idrottsman - Jonas Colting. Han tävlar i triathlon och IronMan vilket är stenhårda sporter. Han har ett kapitel om kost och en jämförelse mellan olika dieter. Själv håller han en stenålderskost - vilket jag tolkar som en LC kost - kanske aningen fettskrämd dock. Men för honom fungerar det att tävla på denna nivå (han tog silver i TriathlonVM förra året) och äta LC kost så det gäller bara att hitta rätt nivå på proteiner/fett |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) | Caxa | Åpne dagbøker | 257 | 31-08-06 14:00 |
sukker og karbofritt liv - mulig i lengden? | bikini | Lavkarbo generelt | 11 | 22-05-06 12:14 |