Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Matside, med automatisk utrekning av Næringsverdier

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-10, 16:18   #1
sstorebo
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
sstorebo har en fantastisk aura rundt segsstorebo har en fantastisk aura rundt seg
Arrow

Matside, med automatisk utrekning av Næringsverdier

Heisann.

Etter at jeg laget den flotte samlingen med ketolyse oppskrifter for rundt ett år siden fikk jeg en enda bedre ide etter å ha lest litt her inne på forumet.

Ett av de største problemene jeg har hatt med disse oppskriftene er utrekning av næringsverdier som karbohydrat mengde osv på hver av oppskriftene. Jeg har brukt et program som heter Mat på Data, men dette følte jeg var utrolig kronglete å bruke, og at det ikke er mulig å dele oppskriftene sine med andre.

Det var da jeg begynte å lagt litt på en webside, der alle oppskriftene legges inn på vanlig måte, og samtidig regner den ut næringsinnholdet i oppskriftene. og deles på samme siden. Målet er å få en side der alle kan dele oppskriftene sine med alle og få ferdige næringsverdier osv.

Håper også å få satt opp menysystemer slik at man kan legge til de oppskriftene man ønsker, og så få handlelister hva som må handles inn, hvor mye av de forskellige næringverdiene man får i seg på en uke osv. Har også lyst å få til slik at man lagrer de favoritt oppskriftene man liker, også skal det automatisk lages sin egen kokebok med disse oppskriftene, som man kan skrive ut.

Vet at det til tider er vanskelig å finne oppskrifer på dette forumet, og det er bare sånn det er når man benytter seg av forum software, men jeg ønsker å gjøre noe med det. Sidene blir seende mye ut som Mat Prat sine sider, og samtidig ønsker jeg tett samarbeid med lavkarbo.no, som har hjulpet med så kjempemye på ketolyse kuren.

Jeg kommer ikke til å gi ut noen linker eller addresser, da det ikke skal oppfattes som reklame eller markedsføring. Lurer bare litt på interessen på dette?

sstorebo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 16:20   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Matside, med automatisk utrekning av Næringsverdier

Anbefaler deg å sende en PM til HP (eier av nettstedet )

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Matside jacobsengeir@msn.com Middag 5 07-10-09 23:19


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no