Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bok, dvd eller webkurs ??

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-08-07, 11:48   #1
lisa83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
Innlegg: 10
lisa83 er på en erverdig vei

Bok, dvd eller webkurs ??

Helt ny på dette om ketolyse og kan generelt lite om dette med lav karbo mat. Har lest litt rundt på forume her, og bestemt meg for å prøve ketolyse. Men hva skal jeg kjøpe av boka, dvd eller web kurs.. inneholder de det samme?? Har veldig lyst å kjøpe dvd siden jeg føler det passer meg best, men går jeg glipp av viktige ting som bare står i boka da ?

__________________
lisa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:04   #2
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bok, dvd eller webkurs ??

Tror nok du absolutt bør ha boka, ja... Den er veldig grei å ha uansett.

Jeg kjøpte boka og web-kurset. Jeg angrer litt og skulle gjerne hatt dvd-kurset i stedet for... det er nok ikke tvingende nødvendig med det kurset, men jeg syns det har vært greit å ha i hvert fall.

Lykke til videre.

Ps. For at tickeren din skal funke må du bruke koden som har disse tag'ene [ ] og ikke de med < >...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 12:31   #3
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Bok, dvd eller webkurs ??

Det kommer kanskje litt an på hvordan du selv liker å ta til deg informasjon. Boka er jo veldig grei å ha, så du kan slå opp på oppskrifter eller andre ting når det passer. DVD-kurs kan du jo også spille om igjen og om igjen.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 23:45   #4
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Bok, dvd eller webkurs ??

Opprinnelig lagt inn av lisa83, her.

Helt ny på dette om ketolyse og kan generelt lite om dette med lav karbo mat. Har lest litt rundt på forume her, og bestemt meg for å prøve ketolyse. Men hva skal jeg kjøpe av boka, dvd eller web kurs.. inneholder de det samme?? Har veldig lyst å kjøpe dvd siden jeg føler det passer meg best, men går jeg glipp av viktige ting som bare står i boka da ?

Du bør absolutt kjøpe boka og lese den!
Det er en stund siden jeg har vært igjennom disse tre enhetene nå, men jeg mener at det står endel i boken som ikke finnes hverken på webkurset eller DVDen. Boka er, som det sies her, enkel å bla opp i når det er noe en lurer på. Webkurset/DVDen er virkelige inspirasjonskilder og hjelp underveis! Webkurset har du for ett år, mens DVDen er din for alltid. Fordelen med webkurset er likevel at det kan oppdateres etter hvert,- men ellers er de stort sett like.
Lykke til med en alle tiders kur!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:36   #5
lisa83
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 40
Innlegg: 10
lisa83 er på en erverdig vei

Sv: Bok, dvd eller webkurs ??

Okei, da blir det innkjøp av bok i første omgang
Tusen takk for svar dere

Får så store forventninger når alle snakkes så bra om denne kuren, blir nesten litt redd, er så innmari redd for å mislykkes igjen..
Men flott at det finnes et slikt forum da, så kan man hente litt styrke og motivasjon her inne

__________________
lisa83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: usikker Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 15:45   #6
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bok, dvd eller webkurs ??

Det som jeg liker best ved denne kuren er at jeg kan spise det som er godt, og jeg sulter ikke.

Nå har jeg ikke noe søtsug, så jeg hungrer ikke etter søtsaker (som regel), så det er enklere sånn.

Og så kan jeg fråtse i sånn jeg liker; kjøtt og champignon, og egg og bacon osv...

Jeg er ikke noe glad i poteter, og ris og pasta blir jeg bare sulten av så det er bortkastet. Brød savner jeg bittelitt, men det er bare for å ha noe å ha pålegget på.

Jeg er ganske sikker på at du kommer til å lykkes, så lenge du liker grønnsaker og kjøtt og ost og egg osv osv... og fett, selvfølgelig...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett Ziggy Optimal Ernæring 139 16-11-13 11:33
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Tillatte matvarer på Atkins Induksjon! HP Induksjonen 0 25-02-04 21:50
Reglene for induksjonen HP Induksjonen 0 13-02-04 22:46


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no