Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

15 kg ned på 2 måneder

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-04-10, 09:08   #1
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

15 kg ned på 2 måneder

Har idag inngått noen veddemål med noen kompiser som omhandler at jeg tror jeg klarer å gå ned 15 kg på 2 måneder, noe som de ikke tror. Slik er kosthold og treningsplanen min:

Frokost:
2 grove skiver med makrell i tomat

Mellommåltid 1:
Et eple

Mellommåltid 2:
2 knekkebrød med fårepølse

Middag:
Kjøtt/fisk supplert med ris og rikelig med grønnskaker

Kvelds.
2-3 kokte egg

Treningen vil hovedsaklig komme fra fotball, hvor jeg trener 3 ganger i uken + kamp.
I tillegg vil jeg legge inn noen enkle styrkeøkter, samt gå/joggeturer.

Jeg trenger noen innspill når det gjelder kostholdet og treningen, i og med at jeg aldri har utført et slikt prosjekt før.

Kostholdet er bare noe jeg har tenkt ut selv, så der trenger jeg litt hjelp. De 3 fotballøktene + kamp kan jeg ikke komme foruten, så kom gjerne med innspill på hva/hvilke øvelser jeg bør gjøre utover de 4 fotballøktene.

Jeg er 170 cm høy og ved innveiing idag stod det 100,5kg.

Realistisk mål?

Og nei, det er ikke bare på grunn av veddemålet jeg gjør dette. Har i mangfoldige år prøvd å gått ned, men det har bare vært typ halvhjertet, nå har jeg ett visst press på meg også!

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:14   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Ser at du ikke har tenkt å prøve lavkarbo? På lavkarbo er nemlig brødmat og ris forbudt.....

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:22   #3
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Åja, beklager. Noen forslag å hva jeg kan bytte ut disse produktene med, som gjør det lettere for meg? Har holdt på med dette i 2 dager nå. Første dagen besto av kostholdet som nevnt, og en fotballtrening. Andre dagen besto av det samme kostholdet, men treningen foregikk som joggeturer, på morgenen og kvelden. Det skal sies at den andre dagen var verst, litt hodeverk, svimmelhett på kveldsjoggeturen, og i tillegg legger man seg sulten.

Har vurdert denne ketosekuren, men det sies at en anbefales ikke til folk som har stressende eksamensperioder i vente, i tillegg har en idrett man må utøve konkurransemessig i.

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:46   #4
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Spørs helt hva slags lavkarbo du går for På ketogene dietter er brød og ris forbudt, men hvis du f.eks skal spise generell lavkarbo eller Lindberg eller noe sånt, så kan du spise litt av dette. Men ikke sånn til hvert måltid da

Her kan du lese om forskjellige dietter.
http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6
Kanskje du finner noe som passer for deg der?
Er mye enklere å gi råd når du følger en spesifik diett

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 09:47   #5
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Og hvem har sagt at ketose ikke anbefales når man skal prestere mentalt og fysisk? Mentalt er det hvertfall ganske mange som føler seg mye mer skjerpet og våken når de er i ketose.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:02   #6
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,54912.0.html

Han er min eneste kilde, hehe.

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:07   #7
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

For den ene personen som sier det så er det sikkert 500 her inne som kan fortelle det motsatte

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:33   #8
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Samtidig er det viktig å presisere at det kan (men trenger ikke) ta lang tid før den energien kommer fordi det er en stor omstilling for kroppen å gå over til å bruke fett som brensel. Da må det jo være opp til vedkommende om h*n kan eller vil vente til energien kicker inn, for den ventetida der kan være litt kjip altså (hodepine, lite energi etc.). Men så er det jo også de der ute som nesten reagerer instant med superenergi på kostholdet også Hvordan du reagerer vet du ikke før du har prøvd

Når det gjelder det du spiser så syns jeg først og fremst at det ser ut som lite mat. Spesielt med tanke på at du trener såpass som du gjør. Hvis du vil ha frukt bør du spise noe med protein og/eller fett for et mer balansert måltid. En neve nøtter og Cottage Cheese sammen med frukten er f.eks. bra. Ris til middag kan du bytte ut med belgefrukter (bønner, linser etc.). Det metter mye mer og har Lav GI (dvs. mindre effekt på blodsukkeret ditt). Unngå å spise for mye brød, men hvis du skal spise det sats på proteinrikt pålegg. Ellers er egg supert hvis du liker det, egg og bacon, omeletter med alskens godsaker i etc.

Forumet har også en oppskriftsdel hvor du kan hente mye tips og inspisrasjon.

Obs: Forslagene mine er basert på generell lavkarbo a'la Fedon. Om du ønsker å prøve deg på et ketogent kosthold anbefaler jeg deg å starte med å lese litt om ketolysekuren, da dette er en diett som er enkel å sette seg inn i.


Sist redigert av Cyan : 14-04-10 kl 10:38.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 10:59   #9
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Om du spiser kjøtt/fisk med salat og grønnsaker med litt oliven,jomfruolje over tre ganger om dagen kan jeg tro du har sjanse til å gå ned raskt. Melkeprodukter,meieriprukter, kornvarer, ris, nøtter,linser og bønner kan gjøre det vanskelig. Klarer du å bare spise det i mange uker skal jeg bukke i beundring for din viljestyrke.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:02   #10
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Men når det er sagt skjønner jeg ikke hvorfor du vil stresse kroppen din sånn. Du kommer til å gå opp igjen om du skal trene masse og spise lite en kort periode, fordi det er ikke holdbart i lengden. Hvorfor ikke finne en måte å spise på du kan leve med resten av livet? De fleste går ikke ned mer enn en halv kg pr uke, med unntak av første uken da noen går ned mer pga vanntapet knyttet til karbohydrater.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:26   #11
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Ser at du ikke har tenkt å prøve lavkarbo? På lavkarbo er nemlig brødmat og ris forbudt.....

Er det?
Så jeg lever et forbudt liv jeg da, når jeg lever Fedonsk....eller har Fedon Lindbergdisetten plutselig blitt noe annet enn en lavkarbodiett?

En noget skråsikker uttalelse her synes jeg. Lavkarbo er mer enn ketogent....

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:35   #12
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Å spise masse karbohydrater er ikke lurt om du skal ned i vekt. Minst mulig utenom fra det du får fra grønnsaker. Helst bare fra grønnsaker. Hun sier det for å hjelpe deg til å forstå at stivelse er et hinder om du skal ned så mye så fort. Det ser ut som du satser på å gå ned ved å ha lavt kaloriinntak, det er ikke kalorier man fokuserer på ved langvarig vekttap. Man kan stole på kroppen sin. Om man gir de det den trenger vil den ikke ha behov for "loff og syltetøy med masse sukker". Dt den bli langvarig mett og tilfreds av er nok proteiner og fett, ikke karbohydrater fra korn, ris og poteter.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:37   #13
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Å spise masse karbohydrater er ikke lurt om du skal ned i vekt. Minst mulig utenom fra det du får fra grønnsaker. Helst bare fra grønnsaker. Hun sier det for å hjelpe deg til å forstå at stivelse er et hinder om du skal ned så mye så fort. Det ser ut som du satser på å gå ned ved å ha lavt kaloriinntak, det er ikke kalorier man fokuserer på ved langvarig vekttap. Man kan stole på kroppen sin. Om man gir de det den trenger vil den ikke ha behov for "loff og syltetøy med masse sukker". Dt den bli langvarig mett og tilfreds av er nok proteiner og fett, ikke karbohydrater fra korn, ris og poteter.

Hmmm. Jeg går egentlig ikke ned jeg da? Er bare vekta mi som later som?
Jeg som spiser karbohydrater som kommer fra både havregryn, nøtter, bønner, linser osv.
Også teller jeg ikke kalorier engang

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:51   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Lavkarbo er en paraplybetegnelse. Ikke bare ketogen diett.

Man lever lavkarbo fra 0 og opp til 150 karber dagen.

De forskjellige lavkarbo-retninger har forskjellige "regler".
Noen teller karber, andre ikke. Noen ser på fett, andre ikke. Noen ser på GI, andre ikke.
Derfor er det ikke lurt å gi råd som går på en ketogen diett, til en som ikke er ketogen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:57   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Nei, jeg har ikke sagt det, nellie, men jeg svarer en som vil ned 15 kg på fire uker.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:58   #16
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

8 uker mener jeg

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:06   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Nei, jeg har ikke sagt det, nellie, men jeg svarer en som vil ned 15 kg på fire uker.

Tja, men det er jo ikke sikkert man går fortere ned om man kutter alt av ris og belgfrukter enn om man spiser litt av dette slk Fedon anbefaler. Jeg går like fort ned( eller skate om jeg kan si det sånn..) på begge kosthold, men jeg har det MYE bedre på ketogen kost.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:06   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Ja, jeg skjønner detta, men det du sier er jo ikke riktig
Da må det være lov å si i fra
Det er ingen som kan si sikkert at HI kommer til å gå ned så mye raskere på ketogen diett enn på en Lav-GI diett, så mye som han trener.

Blir litt utenfor tema dette her, men det er blitt en gjenganger her at folk som kommer med andre tips og råd enn det som stemmer overens med ketogene dietter sine blir tråkket rett ned av skråsikre "eksperter" som "vet alt" og som absolutt ikke klarer å innse at ikke det bare er 20 karber og nedover som er godkjent på lavkarbodiett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:32   #19
Aggatuss
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 56
Aggatuss er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av klinkekula, her.

Har vurdert denne ketosekuren, men det sies at en anbefales ikke til folk som har stressende eksamensperioder i vente, i tillegg har en idrett man må utøve konkurransemessig i.

Hei,

Jeg trener masse (løp, langrenn, mountainbiking, styrke) og skulle/skal ikke ned i vekt (veide 63 kg), men begynte på lavkarbo pga. kronisk hodepine. Jeg erfarte 3 uker med slapphet, svimmelhet, høy puls på rolige treningsøkter, klarte ikke å fullføre treninger, "dobbeltsyn", o.l. og hadde generelt lite energi, så jeg tror du skal ha det i bakhodet hvis du ønsker å starte "brått" på lavkarbo i en periode med eksamen/idrettskonkurranser. Folk reagerer jo ulikt og da er det en viss sjanse for at du kan få det som meg

Jeg spiser nå ca. 50-90 gram karbo dagen (mest fra grønnsaker/bær, helt kuttet ut brød, pasta, ris, knekkebrød) + mye sunt fett og sunne proteiner. (Gikk ned 3 kg på 1,5 uker selv om det ikke var intensjonen, trolig mye vann). Nå, snart 2 mnd. inne i lavkarbo-verdenen, er jeg fri fra hodepine, har masse energi, er lett i kroppen (ikke oppblåst), trener som jeg gjorde før kosholdsendringen og søthungeren er borte (forsvant etter ca. 2 dager!) (Jeg veier nå 59 kg og musklene har blitt mer markerte )

Mitt råd til deg:
1) Sulter du, kommer du til å sprekke ... Du spiser for lite hvis du skal trene så mye.

2) Begynn forsiktig/trapp ned. Kutt ut f.eks. karbo i 2 av 3 (hoved)måltider. Spis feks. karboprodukter kun til middag, men da med mindre fett til. Altså ikke ha fete sauser til, ikke fete kjøttprodukter, osv.) I de måltidene du fjerner karbo'n, spiser du mer fett, slik at du blir mett.

Jeg følger ingen spesiell diett, så kan ikke de ulike "biblene", men har lært masse fra dette fantastiske forumet og jeg har funnet min "livsstil" - og mange supre oppskrifter herfra. Takk til dere alle!!

Lykke til!

Aggatuss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Lutz Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:42   #20
Aggatuss
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 56
Aggatuss er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av Aggatuss, her.


Mitt råd til deg:
1) Sulter du, kommer du til å sprekke ... Du spiser for lite hvis du skal trene så mye.

2) Begynn forsiktig/trapp ned. Kutt ut f.eks. karbo i 2 av 3 (hoved)måltider. Spis feks. karboprodukter kun til middag, men da med mindre fett til. Altså ikke ha fete sauser til, ikke fete kjøttprodukter, osv.) I de måltidene du fjerner karbo'n, spiser du mer fett, slik at du blir mett.

Til Klinkekula, for å presiserer: Rådene mine gjaldt ifbm. lavkarbo/trening/eksamen, ikke ifbm. 15 kg vekttap på 8 uker NB!!! Drikke MASSE vann!!!

Aggatuss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Lutz Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 12:53   #21
Arka
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Jeg bor i Østfold langt ut i skogen den grønne.
Innlegg: 65
Arka er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Det viktigste uansett hvordan du skal ned i vekt er å ha et så jevnt blodsukker som mulig. Insulin er et av de kraftigste hormoner vi har, og pøser det ut mye av det pga mange karbo, vil du ikke gå ned i vekt.

Legger du deg sulten om kvelden er ikke det ensbetydende med at du taper vekt - heller tvert i mot - forbrenningen nedsettes.

Arka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:19   #22
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Opprinnelig lagt inn av klinkekula, her.

Har idag inngått noen veddemål med noen kompiser som omhandler at jeg tror jeg klarer å gå ned 15 kg på 2 måneder, noe som de ikke tror.

Jeg har ett råd til deg hvis målet ditt er å oppnå et så stort vekttap på så kort tid: Meld deg på slankekurs på treningssenter, f.eks EasyLife eller Xtravaganza (google disse hvis du trenger mer info). Dette er lavkalori-pulverkurer der kroppen settes i ketose, i tillegg til at man trener mye for å unngå et for stort tap av muskelmasse. De aller, aller fleste opplever at kiloene "renner" av. På en sånt opplegg har du stor sjanse til å lykkes med målet ditt og vinne veddemålet.

Hvis du derimot er opptatt av å gå ned i vekt på en sunn og riktig måte, og oppnå et varig vekttap og en livsstilsendring, så anbefaler jeg ikke denne metoden. Da bør du heller lese deg opp på lavkarbokosthold her på forumet og gjennom bøker, og sette deg godt inn i disse prinsippene før du setter i gang. Kunnskap er nøkkelsen til suksess for en varig livsstilsendring.

Lykke til!

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 13:34   #23
candyland
Medlem
 
candyland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 42
Innlegg: 91
candyland er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

jeg tror HI kommer til å gå veeeeldig sulten med den menyen der.....

__________________



candyland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 17:05   #24
klinkekula
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 39
klinkekula er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Usunt eller ei, hvis jeg kommer meg ned til 85kg, så er veien mye enklere mener jeg. Gjennom hele livet mitt har jeg vært relativt normal bygd, men i det treningen stoppet og matinntaket doblet seg så skøt vekten i været. Med det mener jeg at hvis jeg klarer å pine meg gjennom 8 uker med hard trening og et "sunt" kosthold og kommer ned i 85kg, så kan jeg begynne og spise det som "passer" meg på en måte, så lenge jeg opprettholder treningen. I tillegg vil da trening på helsestudio bli mye lettere, siden en normalbygd person vil se antydning til resultater kontra en overvektig person.

klinkekula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: k3t0lys3 Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 00:21   #25
andreasoe
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 163
andreasoe er på en erverdig vei

Sv: 15 kg ned på 2 måneder

Jeg er 173 og veide 92kg på toppen. Gikk ned 10kg på 8 uker uten trening..

2 egg +150g bacon frokost, kyllingsalat lunsj, 2-300g kjøtt pluss salatmix til middag og noe lett til kvelds. Frokost kan også være omeletter med forskjellig innehold som variasjon og middager, kylling, fisk og forskjellig
kjøtt. Enkelt og greit.

__________________


andreasoe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
6 måneder på Ketolyse Tonemi Lavkarbo generelt 8 25-10-09 18:15
4 måneder på ketolyse kelin Ketolysekuren 32 06-10-09 19:41
Kan man gå mer enn 6 måneder på ketolysekuren? Gladjenta81 Ketolysekuren 12 11-06-09 13:24
Platå i 2 måneder? Jenta Ketolysekuren 2 04-03-09 21:04


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no