Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Hva gjør dere med klær?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-09-08, 17:53   #1
Lykkelig
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 136
Lykkelig er på en erverdig vei

Hva gjør dere med klær?

Nå har jo ikke jeg gått ned uendelig mange kilo som dere andre har. Men jeg merker jo at enkelte bukser er rimelig slappe i strikken. Kjøper dere klær underveis eller bare snurper dere inn??

__________________
Tilbake på vannvogna...
Lykkelig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 18:08   #2
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 52
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg gikk ned 17 kilo, i begynnelsen snurpet jeg det inn, men etterhver kjøpte jeg billige og anvendelige klær, de gamle ga jeg bort etterhvert som kiloene rant av......for jeg skulle ALDRI opp i vekt igjen.

Trodde jeg!!!!

Men nå skjedde det allikevel, men jeg har nektet å kjøpr klær i min nye store størrelse, presser meg inn i det jeg har, min lille straff.

Mange klær venter i skapet heldigvis, det er min lille karamell

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:41   #3
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg sydde inn og la opp etterhvert som kiloene forsvant. Jeg hadde jo så mye tøy som fortsatt var veldig bra...og hadde ikke hjerte til å gi bort/kaste. Da er svaret omsøm enten selv eller noen som kan hjelpe deg? Billigere enn å kjøpe nytt. Så kan du heller spandere et og annet nytt plagg innimellom...og heller trå skikkelig til når vekten er oppnådd. belønning

Lykke til.

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:48   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør dere med klær?

Har spurt om det samme her inne eg og, men i bloggen min for en stund siden
Eg har noen bukser som var for små så nå kan eg endelig bruke de. Har også kastet noen, for de kunne eg verken sy inn eller gi bort for de var slitte for å si det mildt.
Kommer til å kjøpe litt klær innimellom, men ikke voldsomme greier før eg er ferdigslanka. Da kan det fort bli himla dyrt

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 20:24   #5
Drømmepie
Støttemedlem
 
Drømmepie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Buskerud
Alder: 42
Innlegg: 6.953
Drømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastiskDrømmepie er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg noe nytt for hvert delmål som belønning

__________________
Journalen

Startvekt 29.03..2021 89.3 kilo

Vekt per 03.08.2021 81.2
Drømmepie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunnere mat og mer aktivitet Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 22:53   #6
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør dere med klær?

For ca 6 år siden veidde jeg 116 kilo, og jeg er bare 163 høy, så da var jeg STOR. Så gikk jeg ned over 30 kilo på bare 2 år. Jeg har heldigvis tatt vare på et par bukser som jeg hadde den gangen. Den tar jeg ut av skapet av og til, både for å minne meg på hvor langt jeg har kommet, og som advarsel. ALDRI ditt igjen. Jeg har gjort nå som jeg gjorde den gangen... jeg har kjøpt meg litt klær under veis. Det er jo deilig følelse å passe inn i klær som var blitt for trange, og prøve klær i butikken som er en størrelse mindre enn de som var for trange for en måned tilbake. Føler man seg vel, så er det så mye lettere å stå på og være flink.
Kanskje det hadde vært en tanke å ha en slags loppis her inne? selge billig eller gi bort klær som er blitt for store? Det er tross alt folk her i alle mulige faser av slanking, og derfor også i mange forskjellige størrelser

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.

Sist redigert av mini me : 28-09-08 kl 23:49.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:13   #7
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Hva gjør dere med klær?

Det med klær sliter jeg også med. Jeg går ned så sakte at jeg er helt nødt til å kjøpe nytt innimellom, selv om jeg vet at det kommer til å bli for stort. Det er ikke noe gøy å gå med klær som henger og dingler, spesielt ikke bukser som er for store. På meg ser det hvertfall mindre pent ut. Dessverre blir det dyrt, men jeg kjøper alltid billige klær uansett.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:21   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

I starten så sydde jeg inn klær. Veldig greit, da jeg har så mange klær jeg er innmari glad i, arv, loppemarkedklær og second hand-scoop som jeg aldri får tak i lignende av.
Men da jeg begynte å komme opp i et betydelig antall kg tapt så gikk jeg amok på de vanlige kleskjedene, like mye for at jeg savnet basisplagg som at jeg var helt rusa på normale størrelser! Jeg skal aldri handle på Xellent eller BiB igjen, noe jeg måtte gjøre før, og som nok også er litt av grunnen til at jeg har foretrukket second hand. Man var litt snillere med størrelser før i tiden!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 23:25   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg var så "smart" at jeg aldri kvittet meg med de fine klærne mine etterhvert som jeg gikk opp i vekt. Derfor hadde jeg en HAUG med lekre klær fra størrelse 56 og helt ned i 36-38. Etterhvert som jeg gikk ned i vekt, ga jeg de storer klærne mine til Fretex, og nå er skapet fullt av klær i størrelse 38-40. Alt annet er gitt bort til Fretex eller store venninner. Har da kjøpt endel nytt også, nå er det jo GØY å prøve/kjøpe nye klær.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 07:27   #10
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg elsker å kjøpe nye klær.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 08:56   #11
Belseblubb
Medlem
 
Belseblubb sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 212
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Hva gjør dere med klær?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Jeg sydde inn og la opp etterhvert som kiloene forsvant.

he-he... greit at vi blir smalere, men at vi blir kortere, det hadde jeg ikke tatt m i betraktningen når jeg begynnte på denne kuren!!

__________________
Her skal man få en fin, stor mage i månedene fremover, men prøver å unngå unødvendig vektoppgang med lavkarbo.

Min journal
Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 09:03   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

Opprinnelig lagt inn av Belseblubb, her.

he-he... greit at vi blir smalere, men at vi blir kortere, det hadde jeg ikke tatt m i betraktningen når jeg begynnte på denne kuren!!

Håper ikke det var det som skjedde, for jeg er lav nok som det er . Innbiller meg at det var bukser og skjørt som fallt litt lenger ned på hoftene jeg da

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 23-09-08 kl 10:52.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 10:28   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere med klær?

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg elsker å kjøpe nye klær.

Jeg også, jeg er egentlig født shoppinggal. Men lommeboka er ikke enig.
Men jeg skal jo vinne i lotto på lørdag, så da skal jeg ut på en handlerunde neste uke!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 14:13   #14
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva gjør dere med klær?

Har måttet kjøpe nye klær underveis. Hater å kjøpe klær og shoppe generelt (har kanskje en gen-feil? ), så det har ikke blitt så mye av det.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 15:46   #15
fett-nok
Medlem
 
fett-nok sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 52
Innlegg: 211
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere med klær?

Opprinnelig lagt inn av Rubens, her.

Har måttet kjøpe nye klær underveis. Hater å kjøpe klær og shoppe generelt (har kanskje en gen-feil? ), så det har ikke blitt så mye av det.

Den genfeilen der har jeg også, kan ikke fordra å være med venninner som må innom alt de finner av butikker og innom omtrent alle prøverom som finnes.......ohhh, da begynner jeg å svette og blodtrykket er ikke bra, hehe!

__________________


fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:17   #16
Andreaen
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg syr inn klærne mine så slepper jeg å kjøpe nye !

  Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:00   #17
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Hva gjør dere med klær?

Opprinnelig lagt inn av mini me, her.

For ca 6 år siden veidde jeg 116 kilo, og jeg er bare 163 høy, så da var jeg STOR. Så gikk jeg ned over 30 kilo på bare 2 år.

Ååååå! *litt misunnelig* Knallbra innsats - gratulerer! Oppmuntrende å lese både om stort vekttap OG at du klarer å holde vekten nå.


Opprinnelig lagt inn av mini me, her.

Kanskje det hadde vært en tanke å ha en slags loppis her inne? selge billig eller gi bort klær som er blitt for store? Det er tross alt folk har i alle mulige faser av slanking, og derfor også i mange forskjellige størrelser

Det var en veldig god idé. Gikk det an at noen som har peiling lager en mal, så vi kan legge inn beskrivelse av plagg, stoff, størrelse, bilde osv.?

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:30   #18
Jillja
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Trondheim/Bergen (jepp, ukependler)
Alder: 43
Innlegg: 16
Jillja er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør dere med klær?

For mange år siden gikk jeg ned over 20 kg, og da gikk jeg så raskt ned i størrelser at jeg nesten ikke rakk å bruke de klærne jeg kjøpte i "mellomstørrelsene" før de ble for store. Desverre fikk jeg bruk for de siden.. Denne gangen venter jeg litt lenger før jeg går til anskaffelse av mindre klær, slik at jeg kan kjøpe to str. mindre når jeg kjøper noe nytt, enn én str. Ellers er det stadig noe "nytt" jeg kan finne fram fra sorte sekker bakerst i skapet

MEN det med loppis er en veldig god idé!! Prøver å rydde og gi noe til Fretex av og til, men kan vi få til en slik side her blir jeg gjerne med. Har flere fine (smaken min er jo god ) plagg som er lite brukt og som jeg med glede gir bort.

__________________
Jillja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Den gylne middelvei Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 23:47   #19
mini me
Medlem
 
mini me sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 52
Innlegg: 63
mini me er på en erverdig vei

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jammen hadde det vært kult om noen kyndige kunne tatt på seg å sette i gang loppis ja Har ikke peiling selv på hvordan man gjør det.
Så en liten gladmelding... jeg bestilte meg klær fra "LaRedute" rett etter at jeg begynte på kuren nå... og når jeg så fikk dem 4 uker seinere, så var de alle for store!!! hihi det var faktisk gøy!

ps. takk for komplimangene her over Synes de fleste her er kjempe flinke, og at forumet her er fantastisk flott tiltak. Hjelper meg masse.

__________________
Startdato: 03.07.2009



All is well and getting weller.
mini me er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:48   #20
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 54
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg har noen klær i skapet som venter på meg!! Men tror nok jeg kommer til å ha litt omsøm også, er utdannet syerske såå mulig det blir noe helt nytt av det gamle??

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:13   #21
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør dere med klær?

Jeg har ikke kvittet meg med klærne ettersom jeg ble større. Det begynte jo med graviditet den vektøkningen,noe har jeg selvsagt innsett at jeg aldri vil passe og gitt de til Fretex.Jeg har også kjøpt klær i mindre størrelse i håp om at det skulle motivere meg,men det har ikke funket Men nå ser det ut som buksene i 42 sitter løsere rundt livet,så alt håp er ikke ute for og komme inni sine gamle klær igjen

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:16   #22
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hva gjør dere med klær?

Å så flott at du er syerske da, er jo helt midt i blinken når man skal ned i vekt
Kan godt få komme hit å sy noe hvis du ønsker....hehe

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere med barn! Spiser ungene det samme som dere gjør? Polarlys Spørsmål og svar 10 07-08-08 13:54
Veier dere dere med eller uten klær? Dolly Lavkarbo generelt 23 27-03-07 09:50


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no