Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Makan til motarbeiding...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-08-11, 12:25   #1
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Makan til motarbeiding...

Hehe, jeg får se på dette som at jeg kan komme ut av dette med en stolthet over at jeg ikke tok letteste utvei ut, ikke gjemte meg bak unnskyldninger for å gi opp å jobbe for målet mitt eller noe sånt, men det er jo litt komisk...

Jeg sliter med sykdom, og har derfor begrenset mulighet til å trene, men jeg har en sykkelsti rett utenfor huset vårt med helt rett vei i begge retninger.

Som en slags kontroll av formen, og for å se om det blir noen bedring over tid, tenkte jeg å prøve på noe...

På gode dager ville jeg sykle små strekninger på den veien, for å se om det blir noen bedring, og for å få i gang litt blodomløp som kanskje kan hjelpe på vonde muskler.

Jeg fant derfor frem sykkelen i går, vasket den og gjorde den klar, og jeg gledet meg til å prøve den snart.

Men i natt ble den jammen meg stjålet!

Snakk om motarbeiding!

Jeg har ikke den luksusen at det papiarbeidet rundt blir en ren formalitet heller, for det krever faktisk litt energi å komme seg på politistasjonen, anmelde forholdet, kontakte forsikringsselskapet, lete frem registreringsnummeret etc..., så dette var så kjedelig.

Men kanskje jeg kan gå en del av veien til politistasjonen hvis det er en bra dag?
Positiv skal man jo være.

Men med egenandelen ved tyveri og sånn er det mulig at jeg ikke investerer i en ny helt ennå før jeg har blitt litt bedre så jeg reelt sett kan få brukt den, for ellers blir det jo høy timepris.
Kunne jo tatt taxi i stedet da, og det blir jeg jo ikke sprek av!

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:30   #2
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

det er så typisk altså....huff kjedelig at dette måtte skje! Håper du orker å ta deg turen til politistasjonen, selv om de nok ikke gidder å gjøre noe særlig med det.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:55   #3
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

Det er nettopp det..
Og egendelen av forsikringen er jo så høy at det spørs hva de godtar som pris på en sykkel som tross alt er kjøpt for noen år siden.

Men det må jo i hvert fall anmeldes for å kunne få noe igjen i det hele tatt.

Men kanskje man brenner noen kalorier når man blir sint?
Jeg lever i håpet, og nekter i hvert fall å tenke på den varianten at det kanskje heller medfører stress, og det skal vi jo ikke ha noe av hvis disse kg skal av...

Ja ja... livet inneholder vel noen sånne irriterende ting...

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 12:58   #4
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

Nei nei nei...nå er det jammen 40% på alle piza Grandiosa i butikken også!
Og det var bare på forsiden av reklamen!

Av alle ting er det en av de tingene jeg savner mest akkurat de dagene her...
sammen med et par andre ting jeg ikke skal være slem å minne dere på, kjære lavkarbo venner.

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 13:08   #5
LadyLike
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

Opprinnelig lagt inn av Restart, her.

Nei nei nei...nå er det jammen 40% på alle piza Grandiosa i butikken også!
Og det var bare på forsiden av reklamen!

Av alle ting er det en av de tingene jeg savner mest akkurat de dagene her...
sammen med et par andre ting jeg ikke skal være slem å minne dere på, kjære lavkarbo venner.

haha kanskje du bare skal låse deg inne, skru av tv/radio og håpe at det går over

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 13:54   #6
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Makan til motarbeiding...

Sikkert karboheksa som har tatt den. Du får spassere deg en tur til Onkel politi og anmelde saken. På veg hjem handler du inn slik at du kan lage din egen pizza. Når jeg får lyst på Grandiosa, så tenker jeg på den muselorten de fant på en for lenge siden. Funker litt... hehe..
Klart en forbrenner fett når man blir sint; hoppe opp og ned, trampe i gulvet osv, osv.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 14:10   #7
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

Hehe!
Ja, dette løser seg jo riktig så bra!
Sol i ansiktet får jeg jo kanskje også på vei til politistasjonen, så kanskje jeg burde takke den personen som stjal den for at jeg både blir, brun, slank og lekker!

Og kanskje jeg i samme slengen skal takke disse reklamefolka for at det ble motivasjonen til å prøve ut den oppskriften på lavkarbopizza så jeg har et alternativ til senere også...

Eller får det være måte på hvor positiv man skal være?

  Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 20:17   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Makan til motarbeiding...

Heldigvis kan man nå visstnok melde ting stjålet på internett!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 01-08-11, 20:21   #9
Restart
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Makan til motarbeiding...

Oi! Kan man?
Det skal jeg undersøke.
Hadde ikke fått med meg det.

Til og med nå var dere kjekke å ha, fikk meg både i bedre humør og ga meg supre råd!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Makan til holdning Newstart Lavkarbo generelt 21 21-06-11 14:05
Makan til vrøvl og vås (aftenposten) Ignite Lavkarbo generelt 11 25-07-08 10:02
Nei nå har jeg aldri sett på makan! mam Optimal Ernæring 9 12-04-07 14:36


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no