Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Spyware på lavkarbo.no?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-07, 14:29   #1
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Spyware på lavkarbo.no?

Jeg må nå mye oftere enn før fjerne spyware fordi maskina mi fungerer dårlig, og det bare etter å ha vært på sider som burde være sikre ...

Hver gang jeg fjerner spywaren må jeg logge inn på nytt her inne, så derfor lurer jeg på om problemet ligger her? De jeg får opp igjen og igjen er Statcounter og Webtrends(?).

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 14:40   #2
Knubbelubba
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 136
Knubbelubba er ny på veien

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Dette problemet har jeg og.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:25   #3
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Det er nok neppe spyware på lavkarbo.no. Hvilket program bruker du til å fjerne spyware? Grunnen til at du må logge inn igjen her er at programmet tydelgvis fjerner cookies, så kanskje har du egentlig ikke noe spyware på maskinen din, men bare cookies som blir fjernet.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:31   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Det er nok neppe spyware på lavkarbo.no. Hvilket program bruker du til å fjerne spyware? Grunnen til at du må logge inn igjen her er at programmet tydelgvis fjerner cookies, så kanskje har du egentlig ikke noe spyware på maskinen din, men bare cookies som blir fjernet.

Det var omtrent dette jeg også skulle svare.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:35   #5
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Jeg har brukt Spybot, trodde ikke det fjernet cookies, men det er jo selvsagt en forklaring.

Tenkte det kunne ha sammenheng med reklamen her inne, det har ikke det da?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:38   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Nei, det har garantert ikke noen sammenheng med reklamen her inne. Det brukes bare googleannonser. De er kvallitetssikret, og er ikke spionprogrammer eller "ondsinnet" på noen måte.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:46   #7
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Det trenger jo ikke å være "ondsinnet", men tracking var det jeg tenkte på. Det er kanskje ikke helt det samme (er ikke i den mest klartenkte modusen i dag).

Nå har jeg for øvrig funnet noe som sier at "man kan bruke spybot til å fjerne usage tracks", så da har det vel med det å gjøre at jeg må logge inn ja.

Jeg har bare registrert at dette har vært et problem i de siste månedene, og i og med at det kom reklame her, og dette er et av de få nettstedene jeg besøker regelmessig, så ...

Men jeg godtar selvsagt garantien din, Lise

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:46   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Forumet setter jo cocie for å holde deg pålogget (en for automatisk pålogging, en for brukerid, en for når du sist var aktiv, og en sesjonsid.) HP sier han mener google annonsene setter tre eller fire.

Men det skal ikke gi deg noen problemer overhodet altså. Du får derimot problemer dersom du ikke godtar forum-cokciene.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 16:53   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Spyware på lavkarbo.no?

Oki, takk

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta

kanskje har du egentlig ikke noe spyware på maskinen din, men bare cookies som blir fjernet.

Spyware/tracking cookies har jeg nok, det kommer som sagt opp Statcounter og en til, og maskina funker ikke som den skal før jeg fjerner dem.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Da har jeg startet en mIRC kanal for lavkarbo.no rel0ad Lavkarbo generelt 8 05-09-06 22:50
Hurra for lavkarbo.no! Merete A Lavkarbo generelt 22 22-06-06 22:05
Resultat etter tiden på lavkarbo.no flap Lavkarbo generelt 26 17-02-06 17:46
Reklame for lavkarbo.no i Henne! Marianne Nyheter / media 2 12-09-05 10:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no