Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Noen som har vært i den nye Mathallen?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-12, 21:33   #1
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Noen som har vært i den nye Mathallen?

Har ikke rukket innom selv ennå. Noen som har vært der og vurdert stedet med lavkarboblikk? Verdt et besøk eller hva?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 21:39   #2
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært i den nye Mathallen?

Ikke annet enn det jeg så på frokost tv her om dagen. Men kunne godt tenke meg et besøk da

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 22:19   #3
mamma_møø
Medlem
 
mamma_møø sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: oslo
Innlegg: 95
mamma_møø er ny på veien

Sv: Noen som har vært i den nye Mathallen?

Skal innom etter hvert, gleder meg å se, men jeg orker ikke når det er så fullt. Hater å gå og å se i kø!

__________________


mamma_møø er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 16:30   #4
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært i den nye Mathallen?

Da har jeg vært innom Mathallen, og dommen er som følgende:

Forferdelig tungvint å parkere. Altfor mye fokus på servering – det går plassmessig på bekostning av utsalgene. Utsalgene har veldig mange standard-produkter man finner i velassorterte dagligvarebutikker, bare dyrere. Nesten 400 kroner kiloen for breiflabb sier sitt og grønnsakshandleren holdt omtrent dobbelt pris i forhold til innvandrersjappene. Mathallen var også mye mindre enn hva jeg hadde forventet meg. Dette er jo ikke Mathallens skyld, men jeg hadde sydeuropeiske matmarkeder som referanse.

Blir en stund til neste gang jeg stikker innom...


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 17:00   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har vært i den nye Mathallen?

Er det ikke Sultan som har grønnsaksutsalg på mathallen også? Tar de bedre betalt i den avdelingen enn i sjappa i Thorvald Meyers gate?

Bor jo i høgget, men har også valgt å utsette mathall-ekspedisjonen til åpningsentusiasmen har lagt seg litt...

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som har vært borti hCG? vito Lavkarbo generelt 27 17-04-12 21:47
Noen her som har vært hos Siri Aabel? winterblue Generell diskusjon 2 20-07-06 15:33
Noen som er/har vært med på easylife her?? Atlje Spørsmål og svar 5 07-02-06 17:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no