Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-03-07, 13:12   #1
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Ingen andre som går på Eurodiet her nå?



Ikke noe liv her inne i alle fall.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 08:15   #2
Nanni70
Juniormedlem
 
Nanni70 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 53
Innlegg: 16
Nanni70 er på en erverdig vei

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Hei, hei. Jeg går delvis på Eurodiet. Klarer ikke helt å bruke det 100%, men bytter ut endel måltider med produkter.

__________________

Slowly, slowly towards my goal.
Nanni70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 09:15   #3
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Ah, så hyggelig at vi er flere.

Hvor mange måltider bytter du ut per dag og hvilke produkter bruker du?

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 08:24   #4
Nanni70
Juniormedlem
 
Nanni70 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Nord-Trøndelag
Alder: 53
Innlegg: 16
Nanni70 er på en erverdig vei

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Det varierer hvor mange måltider jeg bytter ut. Noen ganger 3-4 andre ganger bare 1 eller ingen.

Nå bør jeg kanskje ikke si dette, men jeg drikker alle produktene. Gikk på det en omgang før og da spiste jeg dem. Men når jeg skulle starte opp igjen klarte jeg bare ikke smaken. Så nå drikker jeg alt sammen og skyller ned med litt FUN Light saft.

Men det som smaker aller best som drikke er Sjokoladebrownie eller varm sjokolade.
Værst er omelettene...

__________________

Slowly, slowly towards my goal.
Nanni70 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 09:58   #5
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jeg synes suppene er verst. Har faktisk vurdert å drikke dem, mens jeg holder meg for nesen, men det er jo så mye.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:49   #6
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jeg skal snart begynne.

Kanskje man kan bruke litt mindre væske enn det som står i oppskriftene på suppen?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 11:15   #7
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg skal snart begynne.

Kanskje man kan bruke litt mindre væske enn det som står i oppskriftene på suppen?

Ja, man kan nok det, men den er veldig tykk fra før.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 11:25   #8
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Ja, man kan nok det, men den er veldig tykk fra før.

Ok Jeg har virkelig noe å se frem til

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 11:29   #9
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Oh yes.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:29   #10
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Akkurat startet igjen!

Hei, jeg har gått på det før, gikk ned i overkant av ti kilo, men så ble jeg gravid, og derfor er det rykk tilbake til start for meg...

Jeg var veldig godt igang, og prøvde å holde meg lav-karbo i graviditeten, men var snart så kvalm at jeg ikke engang klarte å spise yoghurt. Måtte bare spise det jeg klarte å få i meg, og "holdt" vekten en periode, men endte opp med å legge på meg 15 kg. hvorav bare 5 forsvant med fødselen, og jeg har til og med lagt på meg igjen :-( Men nå er jeg ferdig med amming og begynner friskt igjen i dag!!

Jeg er veldig motivert, vekten er en ting, men har ingen klær som passer, bare en gravide-bukse jeg dasser rundt i, og unngår speil i helfigur... Målet er normal BMI innen ett års tid. Det viktigste er likevel å komme ned, og å være i god form er viktigere enn det estetiske.

Og så er jeg så lei av meg selv og min stadige kamp med maten og småspising , av erfaring vet jeg at dette er den beste kuren for å holde energinivået oppe og matlysten nede. Har forsøkt Atkins tidligere, men ble så kvalm av alt fettet på induksjonen. Målet er vektreduksjon, slik at jeg kan klare å holde vekten ved hjelp av Lindberg. Den dietten passer veldig godt til min kropp og smak, men jeg går ikke ned på den, derfor denne radikale Eurodietten. For selv om jeg er mot pulver i utgangspunktet, er det en "enkel" kur å følge, masse grønt og disse posene. Synes jeg ble altfor hekta på å telle karber med Atkins, ønsker å kunne spise en tomat i ny og ne og ikke måtte telle karbene i denne...

Hvor mye skal dere ned? Hvor lende har dere holdt på? Og hvordan går det?

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 21:26   #11
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Lykke til THE

Jeg starter på mandag. Når starter du?

Jeg skal ned 13-15 kilo hadde jeg tenkt. Har aldri gått på Eurodietten før.
Gikk du ned mye første gangen? Hvilke produkter likte du best?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 22:32   #12
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jeg har egentlig ikke noe helt konkret mål for vektnedgangen, for jeg tar ED først og fremst for å føle meg bedre (har plager med hormonene mine), men greier jeg det som står på tickeren min så hadde jeg blitt veldig glad. Hadde jeg gått ned enda mer ville jeg blitt enda gladere.

Lykke til, THE!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 11:02   #13
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Hei, jeg husker ikke hvor mye jeg gikk ned i første fase, men vet at jeg gikk ned saktere enn gjennomsnittet av de legen min hadde satt på denne diette. Ergo var det nok riktig å gå hardt ut da jeg skulle ned, og tror det er riktig for meg. Gikk en gang på Grete Roede i 4-5 mnd. og gikk kun ned 5 kilo, på 1400 kcal. dagen. Det var da så sinnsykt dismotiverende at jeg følte at jeg måtte gjøre noe radikalt. Håper jeg kommer i ketose og får energi på topp, jeg er fremdeles sulten, så er nok ikke helt der ennå.

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 19:52   #14
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Opprinnelig lagt inn av THE, her.

Hei, jeg husker ikke hvor mye jeg gikk ned i første fase, men vet at jeg gikk ned saktere enn gjennomsnittet av de legen min hadde satt på denne diette. Ergo var det nok riktig å gå hardt ut da jeg skulle ned, og tror det er riktig for meg. Gikk en gang på Grete Roede i 4-5 mnd. og gikk kun ned 5 kilo, på 1400 kcal. dagen. Det var da så sinnsykt dismotiverende at jeg følte at jeg måtte gjøre noe radikalt. Håper jeg kommer i ketose og får energi på topp, jeg er fremdeles sulten, så er nok ikke helt der ennå.

Høres ut som meg det der. Gikk tre kurs og gikk bare ned fem kilo, mens andre raste ned 10 kilo på første kurset

Er det lenge siden du startet opp nå da?

Lykke til videre, nå er det bare et par dager til jeg er i gang.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:45   #15
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Ja, gud, det var så kjipt å sitte der uten å gå ned, følte kurslederen mistenkte meg for ikke fortelle hva jeg egentlig spiste, tiltross for at jeg førte inn alt jeg spiste i alle disse månedene. Tror i ettertid jeg kanskje spiste alt for lite i forhold til hvor mye jeg var i bevegelse, trente utrolig mye på den tiden.

Jeg begynte å trappe ned på karbo tirsdag, onsdag og så halvveis i gang i går, og har begynt med full kur i dag. Føler meg bra, har vært litt sulten, men ikke for ille. Drikker peppermyntete som "kos", har ikke klart å kutte ut all kaffe latte, skal se an før jeg kutter den ut. Vet bare at jeg kommer til å savne melken i kaffen veldig mye, så vil heller ofre suketter i teen. Hva har de forresten sagt til deg om melk? Minnes noe om at det er greit med litt skummet, eller er det ønsketenkning?

Har tenkt å følge kuren mest mulig slavisk, da det er "juksingen" som kommer gradvis med sukkerfri sjokolade, etc, som fører til at man ikke går ned. Og så skal jeg virkelig jobbe for å få i meg nok grønt, slik at magen har litt å jobbe med.

Synes produktene er helt greie, men den viktigste motivasjonen for meg er at jeg føler dette er "siste sjanse", at jeg bare må holde meg til kuren, og holde ut, ellers vinner fettet.

Lykke til i overimorgen, vi få backe hverandre opp!

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:46   #16
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Samme her, følte meg helt mistenkeliggjort enda jeg fulgte opplegget slavisk, mens andre skeiet ut og gikk fortsatt ned i vekt. Så ED er også for meg siste utvei. Tror jeg har prøvd alt annet.

Jeg håper at jeg synes noen av produktene er gode /greie, er forberedt på det verste

Sofie sa at man kunne ta litt skummet melk i kaffen og sånn, men ikke for mange slumper i løpet av en dag. Da lurer man fort seg selv. Litt suketter var også helt ok. Så jeg ser for meg å ta en kaffe med litt melk og søtning når sulten gnager.

Det var vel derfor også at man helst skal spise en omelett og en suppe om dagen, fordi de fleste av de andre produktene skal blandes ut med melk. Og i melk er det jo mer karbo og kcal.

Så tøft av deg å starte opp på en fredag! Hvordan så matdagen din ut i dag da?

Lykke til med mer gr.saker osv.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:07   #17
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jeg får i alle fall i meg masse grønnsaker! Grønnsakene er faktisk dagens høydpunkt. Blir noen grønnsaker til lunsj, alt etter hva de har i kantinen på jobben, men til middag lager jeg mye godt egentlig. Og så tar jeg gjerne en bar eller en pudding til dessert.

Jeg kjenner jeg er veldig, veldig lei produktene nå etter å ha drevet med dette i to uker, og jeg sliter med motivasjonen min siden jeg ikke går ned noe særlig.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:36   #18
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien
Thumbs up

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Hei jeg blander bare med vann, så da kan jeg kanskje holde på melken? (håpe )

I dag startet jeg med en liten latte med skummet melk, så en aprikosdessert til frokost. Så en liten latte til. Ble sulten ganske raskt, så da var det en omelett med et egg oppi. Til lunsj var det kokt blomkål med litt karrikrydder, og en salat med litt eddikk og olje - husker ikke om eddikk er lov?

Så var det mer blomkål+broccoli til middag og en jordbærdessert, og en sjokopudding til kveldskos. Nå har jeg akkurat funnet en bar fra ifjor, og tok jammen den og, så nå ble det fem produkter i dag, husker at det fort ble det når sulten gnagde forrige gang også.

Så målet er mer organiserte måltider, i dag ble det litt etter magen. Tenker omelett til frokost, med litt grønt til, og en suppe som fundament til lunsj eller middag. Ikke bare jordbær/aprikos shaker. På den annen side er det bedre å spise en pose ekstra enn å gå sulten.

Når det gjelder smaken, husker jeg at jeg brakk meg over omelettene og suppene sist, men har ingen problemer nå, så tror det har med vane å gjøre. Så prøv å holde ut!

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:42   #19
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Greier du å kose deg med jordbærdesserten?? Den synes jeg var så fryktelig grusom!

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:46   #20
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Ja, kan du sikkert ta litt melk med god samvittighet.

Jeg skal ha fem produkter om dagen.

Får du fortsatt bestille produkter selv om det er mange år siden du var på klinikken?

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:55   #21
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Hei jordbærshaken er ikke noen drøm, men den går ned. Utrolig hva man venner seg til, har faktisk ikke tenkt over at den er vond, men når du sier det, husker jeg at jeg ikke likte den heller i begynnelsen

Jeg holdt på med kuren til jul ifjor, da ble jeg gravid, og jeg har bare begynt å bestille igjen, ingen som har sagt noe om det. Gikk på helsecoaching, som forøvrig var veldig ok, og hadde vel min siste samtale med en "coach" i juni. Gikk jo ikke på noen form for slankekur etter at jeg var blitt gravid, så det handlet om hva jeg kunne gjøre med kostholdet under graviditeten, og motivasjon til et sunnere liv.

Nå går jeg og legger meg, natta!

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:59   #22
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jordbærshake? Er det jordbærdesserten du mener da?

Sov godt og gratulererer med gjennomført dag 1, lykke til resten av helgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 08:48   #23
THE
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 532
THE er ny på veien

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Ja, jordbærdesserten blir av og til shake da den som Hedda sier ikke er en kulinarisk opplevelse. Synes aprikos og vanilje er bedre. Den grusomste synes jeg var crème brulée, den var ikke god, og en av suppene, tror det var spring soup. Og potetstappen digget jeg heller ikke akkurat.

Ellers har jeg av og til supplert med proteinshakes som har lavt karbohydratinnhold.

Dag to: Har gått på en smell med dårlig planlegging, trodde jeg hadde plenty desserter og puddinger, men har bare to puddinger og resten supper og omeletter, så det blir hard-core sunn helg for meg... Får håpe pakken med bestilling kommer mandag! Så kan jeg glede meg til sjoko-barene..

Ellers er formen fin.

__________________







THE er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg - sånn ca.. Svar med sitat
Gammel 14-04-07, 10:55   #24
Hedda:)
Seniormedlem
 
Hedda:) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 1.731
Hedda:) er en juvelHedda:) er en juvelHedda:) er en juvel

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Creme Brulee liker jeg, må bare komme meg over den første biten, så går det bedre. Synes alltid første biten av disse produktene smaker jævlig, men så blir noen av dem bedre etterhvert. Suppene kan jeg bare ikke fordra altså... Og heller ikke karamell- og jordbærdessert.

__________________


Min journal
Hedda:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 21:59   #25
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?

Jeg utrolig spent på hva jeg synes om produktene altså.

Jeg prøvde meg på en dag med Noka-produkter i fjor og ble skikkelig kvalm og uggen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no