Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.). |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2004
![]() ![]() |
Psykisk stress?Nå er jeg riemlig fortvilet. Etter at jeg fikk minstejenta har jeg ikke klart å få av meg de overflødige kiloene. Jeg har aldri strevd med overvekt før.(Heller tvert om) Det er ikke så mange kilo jeg må ned men 8 kg må av. De sitter som spikret. Jeg prøver å følge et lavkarbo kosthold. Spiser svært sjeldent godter, snacks, drikker aldri sukret brus, og det meste av maten er basert på hjemmelaget mat med lite fett og mye grønnt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Psykisk stress?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Psykisk stress?
Så det programmet og da var det jeg kom på om dette kunne hjelpe meg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Psykisk stress?Dersom du finner navnet hennes så kan du vel ta kontakt? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() ![]() |
Sv: Psykisk stress?
Jeg har ikke pcos da jeg begge ganger lett ble gravid og ellers ikke har symptomer på det. Men kanskje jeg skal prøve å skrive et brev. Tviler på at hun har tid til å svare men det er jo verdt et forsøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Stress, kortisol, binyrebarksvikt | Huldr | Stoffskifte / hormonproblemer | 19 | 08-01-08 08:06 |
Langvarig stress fører til bukfedme! | Nena | Nyheter / media | 2 | 12-12-06 13:04 |
Eksem ved psykisk stress | mofe | Fysisk og mental helse | 7 | 14-02-06 18:56 |
Koffein -> stress -> stresshormoner -> fettlagring | mofe | Generell ernæringsdebatt | 3 | 12-09-05 21:06 |
Artikkel om antioksidanter og oksidativt stress | mofe | Nyheter / media | 2 | 19-03-05 18:50 |