Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sardiner

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 23-06-05, 20:04   #1
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Thumbs down

Sardiner

kjøpte meg noen bokser med sardiner i olje og tomatsaus. Den i olje smakte helt forjæv. Hvem er det som spiser sånt? Det er vel ikke meningen at en skal rense fisken som ligger i tomatsaus, eller?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 23-06-05, 20:22   #2
HP
Systemutvikler

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg har en boks Oscar i kjøleskapet - tenkte jeg skulle ha den til frokost i morgen. Oscar med tomat. Oljen ville jeg nok ikke spist uansett... Lurer på å teste den i Salsa. Noen som har prøvd?

--> Jeg renser ikke sardinene som har lagt i tomatsaus.

Gammel 24-06-05, 06:36   #3
Jenny
Juniormedlem

Jenny sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 62
Jenny er ny på veien

For ikke så veldig lenge siden var jeg på omvisning på hermetikk-museet i Stavanger og vi fikk da smake alle typene de har av brisling. Den i olje er rett og slett ikke god etter min smak heller - smakte litt av de andre, de var ok. Men det er allikevel kun brisling i tomat jeg kjøper til vanlig. Men den er til gjengjeld kjempegod - og nei, den skal ikke renses

Jenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 18:13   #4
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

tomat og i salsa, begge dele er kjempegode

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 18:32   #5
Lynx Lynx
Medlem

Lynx Lynx sin avatar

Hvor: på et lite rom på 666 dm2, foran en dataskjerm.
Lynx Lynx har en fantastisk aura rundt segLynx Lynx har en fantastisk aura rundt seg

mmmm sardiner...

på nykokte egg, Av typen som skal renses, nam nam... men jeg har en følelse av at de er lagt ned i sukker... for smaken som sitter igjen i hukommelsen er en søtlig smak blandet med masse salt. Og man skulle ikke tro at sardiner i salsa skulle måtte renskes, ville klaget på dem var jeg deg....

Ellers vet jeg hva jeg har lyst på i morgen. Sardiner
matlysten min er litt kokko for tiden. I butikken har jeg ikke lyst på noe...hjemme har jeg lyst på alt.

Nå skal jeg skrive opp sardiner på handlelista til gubben så kommer de nok hjem...

gaupen

Jeg prøver igjen etter babyen.

"Jeg kan forestille meg viktigere ting folk kan gjøre enn å bekymre seg over formen på magen. "
Mary Steenburgen
Lynx Lynx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: alt som fungerer.. så lenge det er lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 18:37   #6
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Kan det hende du snakker om ansjos?

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 21:28   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Ansjos ja, det er godt det,

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 22:39   #8
Lynx Lynx
Medlem

Lynx Lynx sin avatar

Hvor: på et lite rom på 666 dm2, foran en dataskjerm.
Lynx Lynx har en fantastisk aura rundt segLynx Lynx har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av Muskat

Kan det hende du snakker om ansjos?

Muskat

eh ja... jo såklart det var falske ansjoser jeg mente...

For etter å ha bodd med en kokk har jeg smakt the real thing.. og det var kanskje ikke verdens beste kvalitet jeg smakte, men ekte ansjoser passer bare i pastasaus...

hmmm... men jeg mener da at jeg har smakt sardiner i lake også? eller... må tenke litt mer... hmmmmm

gaupen...

Jeg prøver igjen etter babyen.

"Jeg kan forestille meg viktigere ting folk kan gjøre enn å bekymre seg over formen på magen. "
Mary Steenburgen
Lynx Lynx er avlogget   Min kostholdsfilosofi: alt som fungerer.. så lenge det er lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-06-05, 23:19   #9
Thula
Medlem

Thula sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 59
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

...sardiner.... ....ansjos...

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:35   #10
lilletrine
Medlem

lilletrine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Rogaland
Alder: 43
lilletrine har en fantastisk aura rundt seglilletrine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sardiner

Ser dette er en gammel tråd, men vil bare si at de skinn og beinfrie sardinene i solsikkeolje (king oscar) er knallgode.
Jeg bruker karrikrydder på og har de sammen med salat/lavkarbo polarbrødene...nam...
Og jeg er heller ikke glad i vanlige sardiner.
Disse er såååååååååå nydelige med karri på at jeg måtte bare si det.
Også masse sunt fett

lilletrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På leting etter den rette<3 Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:39   #11
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Sardiner

Jeg elsker både sardiner og ansjos. Mmmm nydelig.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14.