Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Quebec, Canada
Alder: 42
![]() |
![]() Ketolyse & indre skjelvingerHar hatt noen skikkelig merkelige opplevelser de par siste nettene... kan ikke helt forklare hva det er, men når jeg skal sove så kjennes det ut som om at hele kroppen skjelver innvendig... det høres kanskje helt absurd ut, men jeg kan ikke forklare det på noen annen måte.
![]() |
![]() |
#2 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Ketolyse & indre skjelvingerHei, du som har hatt "indre skjelvinger" et par netter....Jeg har dette mye - og da mener jeg nesten hver natt eller hvis jeg sover middag også. Helt riktig som du sier - at det føles som om alt inni kroppen står og "hopper" eller skjelver. Har noen noe løsning/forslag på hva dette kan være? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
![]() |
Sv: Ketolyse & indre skjelvingerJa, jeg aner ikke hva det er... beklager.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse & indre skjelvingerJeg får sånn når jeg er veldig stressa eller når jeg har drukket for mye kaffe.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Ketolyse & indre skjelvingerHmm.. kan jo ha noe med pepsi max inntaket. Har begrenset meg dyktig de siste månedene, sikkert derfor jeg nesten aldri har de skjelvingene lengre. Mye koffein i den brusen...
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har fått ketolyse-varer, men drøyer litt med å starte på kuren | Melania | Ketolysekuren | 13 | 19-05-07 11:17 |
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? | LilleVille | Lavkarbo generelt | 0 | 29-11-06 11:30 |
Hva er grunnen til at dere valgte ketolyse? | Titti | Ketolysekuren | 12 | 26-10-06 02:34 |
Ny her .. Ketolyse når man har PCOS og insulinresistens? | LilleVille | Ketolysekuren | 9 | 16-08-06 23:06 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |