Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kyllinglår

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-06-07, 21:08   #1
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Kyllinglår

Om jeg velger å ha kyllinglår til lunsj: Jeg kan ha grillet, slik jeg får kjøpt ferdig i butikken? Og må jeg fjerne skinnet før jeg spiser?

LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:11   #2
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Kyllinglår

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Om jeg velger å ha kyllinglår til lunsj: Jeg kan ha grillet, slik jeg får kjøpt ferdig i butikken? Og må jeg fjerne skinnet før jeg spiser?

Du kan godt spise ferdiggrillett kyllinglår fra butikken ja, med skinn. En må huske å få i seg litt fett også.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:12   #3
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Du kan godt spise ferdiggrillett kyllinglår fra butikken ja, med skinn. En må huske å få i seg litt fett også.

Høres bra ut! Ja, jeg har skjønt at det er viktig å få i seg fett også.
Jeg skal starte på kuren i morgen, og siden jeg ikke har kjøpt inn, eller fått laget så mye selv, så vet jeg i hvertfall hva jeg skal ha til lunsj.

LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 08:15   #4
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Ett spørsmål til angående dette med kyllinglår. I boka så står det bare kyllinglår, og ikke noe til som forslag til lunsj. Men jeg kan vel ha litt salat og en dæsj rømme til om jeg ønsker det??

Gammel 18-06-07, 13:01   #5
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ett spørsmål til angående dette med kyllinglår. I boka så står det bare kyllinglår, og ikke noe til som forslag til lunsj. Men jeg kan vel ha litt salat og en dæsj rømme til om jeg ønsker det??

Ja visst kan du det! Bare tell det sammen med det totale antall karber i løpet av dagen. Sånn generellt bør en ha både fett, proteiner og karbohydrater i alle måltid.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 13:05   #6
LilleRosin
Seniormedlem

LilleRosin sin avatar

Takk for svar igjen, Lemen!

Det ble ikke kyllinglår til lunsj i dag. Den var ikke ferdig i butikken.

Jeg tar det i morgen.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Grillede kyllinglår sma Oppskrifter 4 26-04-07 15:13
Krydder til kyllinglår? Enid Middag 6 01-02-07 13:55
Yoghurtmarinerte kyllinglår... mmmm.... mofe Middag 1 15-11-04 16:20

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.