Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 57
![]() |
Hei igjen... vedr. AcompliaHallo igjen
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hei igjen... vedr. AcompliaHeisann, det var synd at du fikk bivirkninger. Bra du har sluttet, håper det går kort tid før du er deg selv igjen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hei igjen... vedr. AcompliaJeg har også prøvd Acomplia, tatt det i 4 mnd. Har egentlig ikke merket noen bivirkninger annet enn at jeg i denne perioden har vært en del deprimert og hatt veldig mye skyldfølelse uten grunn. Trodde dette kom av andre ting, har vært mye syk osv. Så begynte jeg å tenke over når jeg begynte med dise pillene, og leste da mer om bibirkningene. Sluttet med pillene for et noen uker siden, og humøret har blitt stabilt igjen og skyldfølelsen er borte. Følte at ingenying av det jeg gjorde var bra nok, og tok på meg skylden for alt og alle. Var veldig slitsomt, og glad jeg fant årsaken. Ikke hjalp de stort på vekta heller... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hei, hei - ny her! | Polarlyset | Ketolysekuren | 12 | 06-02-09 00:24 |
Hei igjen :-) | cathrine | Lavkarbo generelt | 2 | 13-09-05 11:44 |
Nå er det på an igjen | magdalena | Induksjonen | 0 | 30-04-04 21:12 |
Nå begynner jeg på Atkins intro igjen! | donjuanwannabe | Atkins kosthold | 11 | 03-03-04 12:33 |