Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Starten på ketolysekuren

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-04-12, 00:37   #1
Chunkymonkey
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Chunkymonkey er på en erverdig vei

Starten på ketolysekuren

Da var min første dag med ketolyse overstått. Overraskende hvor lite sulten jeg har vært i dag!
I morgen er det lørdag og da blir det skikkelig lavkarbo pizza (2.6 karbo i hele pizzaen!) og sukkerfri gele + fløte
Lenge siden jeg har følt meg så motivert.

Hurraaa

Chunkymonkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 10:26   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Starten på ketolysekuren

Lavkarbo gir i allefall ikke meg følelsen av å gå på diett, det er jo sååå mye godt man kan spise, og ikke minst spise seg mett!
Lavkarbo vettø

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-04-12, 10:40   #3
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Lavkarbo gir i allefall ikke meg følelsen av å gå på diett, det er jo sååå mye godt man kan spise, og ikke minst spise seg mett!
Lavkarbo vettø

Signerer denne jeg. Nesten så man har dårlig samvittighet innimellom, for at det gode som finner veien inn i gapet

Gammel 22-04-12, 00:29   #4
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Velkommen i gjengen, hehe Ser på Tickeren din at du allerede har gått ned mye! Kan jeg spørre hvordan? Flott at du også er fornøyd med ketolyse, så langt. Får håper det varer! Det gjør det iallefall for meg!

Gammel 22-04-12, 00:30   #5
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Ps, hvordan pizzaoppskrift brukte du?

Gammel 22-04-12, 00:47   #6
Chunkymonkey
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2012
Chunkymonkey er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Velkommen i gjengen, hehe Ser på Tickeren din at du allerede har gått ned mye! Kan jeg spørre hvordan? Flott at du også er fornøyd med ketolyse, så langt. Får håper det varer! Det gjør det iallefall for meg!

Jeg gikk ned så mye bare på å endre porsjonene og spisevaner. Rett og slett, bare spise mindre og oftere. Før hadde jeg en tendens til å spise MASSE bare en eller to ganger om dagen + lite mosjon på grunn av sykdom.
Men etter den endringen gikk jeg ned veldig mye på bare få måneder, da jeg ikke hadde vært overvektig så veldig lenge.
Men nå står vekta ganske stille og jeg har fortsatt noen kilo til overs på kroppen. "Lav og lubben", hehe
Så nå var det på tide å starte med ketolyse, skal prøve å vente med å veie meg til neste søndag (fast veiedag)

Og pizzaoppskriften tok jeg fra en fantastisk lavkarboblogg med masse inspirasjon:

http://charlotte1987.blogg.no/130444...dag_nydel.html

Veldig god pizza!

Chunkymonkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 09:41   #7
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Hvordan var pizzabunnen , det er jo egg og ost, var den sprø/slaskete ?
Lykke til med kuren
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 16:42   #8
bærrgen
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2008
bærrgen er en juvelbærrgen er en juvelbærrgen er en juvel

Jeg prøvde den pizzabunnen en gang og jeg fikk den ikke til. Den ble som en våt svamp, så noe har jeg gjort galt

Det skal bli spennende å følge deg videre Chunkymonkey

bærrgen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 19:29   #9
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Hvordan var pizzabunnen , det er jo egg og ost, var den sprø/slaskete ?
Lykke til med kuren
Torkil

Prøvde denne i kveld for første gang, og ble positivt overrasket
Forstekte i 20 min. De ble ikke soggy, og bærer fyllet godt.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
I starten €Conquerer€ Ketolysekuren 7 30-06-11 20:38
Hadde dere hodepine i starten av ketolysekuren? Lollypop! Ketolysekuren 13 19-09-07 21:47
Om starten på dagen ssskaldeman Spis deg ned i vekt med Skaldeman 5 29-06-07 09:04

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.