Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plages med nøttene mine jegSkal bake noe snaddergreier som krever 500 gr nøtter. Leser side opp og side ned her på nettet og finner ut at paranøtter og hasselnøtter har lavest karboinnhold. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
Sv: Plages med nøttene mine jeghehe tenkte på noe helt annet når du skrev at du plagdes med nøttene dine jeg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Sv: Plages med nøttene mine jegKommer nøttene fra "utenfor EU" kan det være at fiber ikke er trukket fra på innholdsfortegnelsen. Det skjer dessverre av og til at varer uten godkjent næringsinnhold kommer igjennom når det importeres mat.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Sv: Plages med nøttene mine jegOg hvis det er Nøtter fra den lille nøttefabrikken så har jeg sett akkurat det samme. Sendte en mail til de for snart et år siden, men aldri fått noe svar tilbake. På innholdsfortegnelsen så står det ikke noe annet enn nøtter etter det jeg husker, ingen tilsetningsstoff. Men, det er fullt mulig at du også prøver å sende en mail il kundeservice for å se om de svarer nå. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|