Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Da er alt klart!!!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-08-07, 22:27   #1
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet
Arrow

Da er alt klart!!!

bestilt for 700 kr på ketolyse. no, boka ligger her som en bibel og jeg er klar som et egg. Og det blir det vell my av framover!!!

Spørsmål: hvor mye egg er for mye egg i løpet av en dag. tenker på kolesterol osv. Er det ikke slik at det ikke er bra for kroppen med for mye?

Kan overleve på egg jeg iallefall.

MÅ jeg spise karber? hva om jeg kommer til feks bare 5 om dagen? b ør det ligge på 10-15?

3 liter veske om dagen, er det ment som vann? eller regner man også med saft ( fun light) pepsi max osv?

tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-08-07, 22:37   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Da er alt klart!!!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Spørsmål: hvor mye egg er for mye egg i løpet av en dag. tenker på kolesterol osv. Er det ikke slik at det ikke er bra for kroppen med for mye?

Egg er friskmeldt - ikke årsak til høyt kolesterol. De som sier slikt er ikke oppdatert. Og du kan spise så mye egg du orker. Men lurt er det ikke. Du blir veldig lett lei av egg. Om du begrenser deg litt orker du å spise det mye lenger.

Sitat:

MÅ jeg spise karber? hva om jeg kommer til feks bare 5 om dagen? b ør det ligge på 10-15?

Ja, det mådu.
Nei, 5 er for lite.
Ja, det bør det. Og mesteparten av disse karbene bør bestå av grønnsaker. Kroppen trenger alle ensymer og mineraler som finnes i grønnsakene. Det er viktig for et optimalt vekttap på ketolysekuren.

Sitat:

3 liter veske om dagen, er det ment som vann? eller regner man også med saft ( fun light) pepsi max osv?

Vann eller mineralvann. Fun Light under tvil. Pepsi Max er kjent for å skape ubalanse i blodsukker og skape søtsug. Ikke lurt å drikke for mye av.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Julegaven til den som har alt! guro Generell diskusjon 15 29-11-06 20:50
Har jeg ødelagt alt nå? nita58 Ketolysekuren 13 04-10-06 23:01
Alt + S HP Generell diskusjon 2 29-08-04 21:21

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.