Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen gode råd?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 08-08-07, 12:46   #1
Fredrikke
Medlem

Fredrikke sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 48
Fredrikke er på en erverdig vei

Noen gode råd?

starter opp igjen etter ferie , men har noen spørsmål
har de siste årene vært flink til å trene, har jogga ett par -tre ganger i uka. da jeg starta på ketolysekur greide jeg ikke å følge opp treninga i det hele tatt. (hadde ingen krefter til det...) gikk på kur i 2 mnd.
nå vil jeg altså starte opp på kur men vil også trene .... Hva gjør jeg ?? har noen erfaring med ketolyse og trening??(joggeturene mine er på ca 30 minutter (5 km)

takknemlig for svar..

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:52   #2
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: noen gode råd?

Passe på å ikke få for lite grønnsaker og for lite fett. Og så ville jeg kanskje begynt litt forsiktig med å heller gå raske turer den første uka, og så prøve å jogge igjen etter en stund. Det burde gå hvis du får i deg alt du trenger og er vandt til å trene fra før.
Dette var det jeg kom på, men regner med du får flere og utfyllende svar etter hvert.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 14:00   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: noen gode råd?

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke, her.

starter opp igjen etter ferie , men har noen spørsmål
har de siste årene vært flink til å trene, har jogga ett par -tre ganger i uka. da jeg starta på ketolysekur greide jeg ikke å følge opp treninga i det hele tatt. (hadde ingen krefter til det...) gikk på kur i 2 mnd.
nå vil jeg altså starte opp på kur men vil også trene .... Hva gjør jeg ?? har noen erfaring med ketolyse og trening??(joggeturene mine er på ca 30 minutter (5 km)

takknemlig for svar..

Start opp med en slags intervall trening 3-5 min av hver f.eks. Løp litt, gå litt, løp litt, gå litt. Etterhvert øker du lengden/tiden du løper og minsker på gåingen.

Vitsen er at du skal venne kropppen din til løpingen, men ikke overanstrenge deg. Du skal ikke løpe så du blir helt "gåen" eller føler deg uvell og svimmel. Da kutter du ned på tiden du løper. Lytt til kroppen og øk på det du føler den tåler. Dette er veldig viktig. For å overanstrenge seg sånn at du blir uvell/svimmel kan være direkte farlig.

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Noen ganger så kan dagen der på være riktig ille Begod Livets lyse side 4 22-05-07 22:07
Er det noen som kan anbefale et flyttebyrå i Oslo ? Nille Generell diskusjon 5 02-04-06 22:21
Gode råd trengs:) lotte Lavkarbo generelt 16 05-05-05 23:43
Noen spørsmål (fase 1) prinsesse Fase I 11 22-11-04 00:55

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.