Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

En utrolig stor forskjell!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 06-09-07, 08:28   #1
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

En utrolig stor forskjell!

jeg har ikke gått ned så mye ennå, heller opp i vekt i det siste, MEN... jeg har merka en forskjell som er helt utrollig. HUDEN min... den er like myk som dattra mi sin jo. Helt fantastisk. Huden på magen spesielt, og i ansiktet. Skikkelig ren og myk. Nesten ingen store porer i det hele tatt!

kan leve lenge på det ja.

Forresten: Kan jeg ta noe avføringsmiddel for å bommelomme litt. Kjenner jeg er stappa opp til ryggen rett og slett( unnskyld). Etter jeg starta kuren har jeg virkelig hatt problemer med forstoppelse. Ekkelt!

Noen som har tips til dette. ( har lakserolje stående fra svangerskapet, kanskje jeg skal tørre å ta ei skje?)

tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:39   #2
Dadda
Medlem

Dadda sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Dadda har en fantastisk aura rundt segDadda har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En utrolig stor forskjell!!

jeg synes også at huden føles litt bedre totalt sett har vekten min gått ned...men saaaakte. Når jeg tyv-veier meg så ser jeg at vekten går opp og ned fra en dag til en annen. Antagelig knyttet opp mot hvor mye salt jeg har fått i meg.
Angående å ikke komme seg på do....personlig ville jeg vært litt forsiktig med avførings tabeletter. Systemet har lett for å bli litt "avhengig" av de. Jeg bruker linfrøkjerner i lappene jeg spiser hvilket jeg tror hjelper meg+selvsagt annen fiber. Viktigst av alt er vel likevel om du drikker nok ? Fiberrik mat med lite drikke er en dårlig kombinasjon Og selvsagt god tid på do

Andre mål: -25cm rundt mage 30 minutters aktivitet hver dag -1,5cm nå
Dadda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, Aktivitet, Gabriel method Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:01   #3
Knubbelubba
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Knubbelubba er ny på veien

Er du hard i magen burde du prøve 2 kopper kaffe sammen med måltidet. Det fungerer for meg.

Knubbelubba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/blodtypediett Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:18   #4
Trixie
Medlem

Trixie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Trixie er ny på veien

Spis prompegodt. Eller ta litt cocosa eller mct-olje.
Vel, det beste er å spise noe mat som sette fart på magen. Det kan også være at du trenger lengre tid på ramma enn før, slikt skjer.

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 11:38   #5
Fredrikke
Medlem

Fredrikke sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 48
Fredrikke er på en erverdig vei

Sv: En utrolig stor forskjell!

du kan bruker laktulose ( en søtlig sirup greie) har på apoteket, ufarlig for magen og kan brukes omså hver dag (virker forebyggende mot forstoppelse) 15-30 ml
får du diare , har du tatt for mye.....

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 08:44   #6
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fredrikke, her.

du kan bruker laktulose ( en søtlig sirup greie) har på apoteket, ufarlig for magen og kan brukes omså hver dag (virker forebyggende mot forstoppelse) 15-30 ml
får du diare , har du tatt for mye.....

Hvor mye karber/sukker er det i denne da ? Om det er sukker i kan det skape skikkelig ubalanse i blodsukkeret/insulinnivået og du kan bli skikkelig sjuk .....

Gammel 07-09-07, 15:34   #7
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Bare navnet "laktulose" hørtes ut som om det er stappa med karber. . .

Men mye vann og fiber gjør som oftest susen for meg.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 18:51   #8
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Gratulerer med starten på ketolysekuren. Den gir fin hud !!!! bare se på billedene av Mentos (bruk søk)
Magnesiumoksid 1/2 - 1 ts i et glass vann er effektivt mot forstoppelse. Det er et gammelt og velutprøvd middel som fås på apoteker som er litt serviseinnstillte.
Lykke til

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:04   #9
Fredrikke
Medlem

Fredrikke sin avatar

Medlem siden: May 2007
Alder: 48
Fredrikke er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvor mye karber/sukker er det i denne da ? Om det er sukker i kan det skape skikkelig ubalanse i blodsukkeret/insulinnivået og du kan bli skikkelig sjuk .....

ikke karber i denne...

Fredrikkes journal

Fredrikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: akkurat nå:ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 00:38   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Det var bra !

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Min kropp er så utrolig dum Nynne Generell diskusjon 11 23-02-07 23:23
Helt utrolig polvott Lavkarbo generelt 4 25-09-06 07:33
Nille - du er utrolig dyktig! Merete A Lavkarbo generelt 16 25-06-06 09:56
Utrolig tørre lepper fersking Fysisk og mental helse 4 13-06-06 17:12

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.