Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pannekakemiksen fra dialifePannekakemiksen fra Dialife. Er den god???? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
![]() ![]() |
Sv: Pannekakemiksen fra dialife.De har to forskjellige - den ene smaker godt og den andre smaker veldig vondt... jeg husker ikke hva de forskjellige heter, men jeg husker vi diskuterte det for noen uker siden. Det skal ligge en tråd om det på Ketolysedelen her... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Lørenskog
Alder: 50
![]() |
Sv: Pannekakemiksen fra dialife.Lollypop: legge gjerne inn svaret her når du finner det ut, evnt dytt opp den gamle diskusjonen. Jeg er veeeldig interessert i pannekakemix.
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekakemiksen fra dialifeEt enkelt søk på "pannekakemiks" så fant jeg svaret dere leter etter
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fra "dum" til geni med Eye q ?? | elian | Kosttilskudd | 3 | 30-01-11 02:01 |
Larver i atkinsbar fra dialife | Siljevanilje | Lavkarbo generelt | 47 | 21-11-07 09:21 |
Hjelp! Skal lage pannekaker med mix fra Dialife ... | Chia | Ketolysekuren | 19 | 28-09-07 10:28 |
Sakset fra Dagbladet i dag..... | Pianoman | Nyheter / media | 4 | 09-03-05 11:44 |