Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?Jeg reiser til frankrike med mannen på onsdag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 59
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?
Du har svaret selv. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?Fransk mat er jo som regel flott lavkarbo/ketosemat. Mye kjøtt/fisk og grønnsaker og lite potet/ris/pasta. Og du er jo ikke NØDT til å spise poteten eller det de serverer til da ? På mange restauranter er det jo slik at du må bestille poteter og tilbehør ved siden av. Dvs. at det er proteindelen (kjøttet, kyllingen, fisken eller skalldyrene) som står med store bokstaver og så er det tillegg ved siden av. Da er det iallefall ikke noe problem. Men OM det er full meny, så betaler du jo for maten og velger selv hva du vil spise av det som finnes på tallerkenen. Det finnes ingen regel i Frankrike at du skal spise om maten din ! Snarere tvert i mot. De fleste franskemenn lar alltid noe ligge igjen. Sauser er heller ikke noe problem. De fleste franske sauser er naturlig lavkarbo vennlige. Det er vel heller dessertene som er problemer. Og de MÅ du jo heller ikke spise. Vin er OK - et glass nå og da er ikke problem - og du har vel ikke tenkt å drikke deg drita hver dag
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Sv: Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?Hehe. Jeg tenker litt motsatt i noen tilfeller. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?
Det høres veldig bra ut dette syns jeg. Spis masse pålegg og frukt til frokost. Ikke spis for mye frukt, da kan magen din protestere - men om den reagerer merker du det snart på luft + løs mage. Dessuten kan du oppleve at du blir mer sulten (få søtsug) av å spise frukt fordi den skaper ubalanse i blodsukkeret ditt.
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Sv: Hva er best å gjøre når man "skeier litt ut" med karbo?Takk for svar. Dette gjør hverdagen i frankrike litt enklere ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |