Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Arg.... er det rart man blir overvektigEr det rart man blir overvektig sånn som mennesker rundt oss maser om mat?????? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 50
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arg.... er det rart man blir overvektigHva sjedde???? Jammen kom innlegget 3 ganger |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 54
![]() ![]() |
Sv: Arg.... er det rart man blir overvektigFolk som maser om ar "nå må du/dere spise" høres kjent ut. Jeg har ei tante som er ille på det området. Hun baker de største kakene jeg vet om og maser gjentatte ganger at folk må forsyne seg. Jeg vet hun mener det godt, og hun vil gjerne at gjestene skal være fornøyd med maten, men det blir ganske slitsomt. Heldigvis har hun ettervert skjønt at jeg ikke spiser kake (eller rettere sagt at jeg ikke bør det...), så hun har slutta å mase på meg iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Arg.... er det rart man blir overvektigFlott at du har kontroll over intaket ditt, men faktisk tror jeg ikke at det "maset" er et komplott mot din person, selv om du kanskje føler det slik. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 05-10-08 23:39 |