Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Buden i middag ...... vet at det skal serveres elggryte. Skal selvfølgelig styre unna ris eller hva som måtte serveres til, men jeg er rett og slett usikker på om jeg i det hele tatt skal dra. Hva tror dere? Bør jeg unngå gryte? Er på andre dag i kuren, rimelig fersk her inne |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buden i middag ...Jeg kan tenke meg at det er fløte og mel i sausen, og kanskje brunost. Men jeg tror ikke det skulle være så mye at det ødelegger alt. Jeg ville nok spist kjøttet og prøvd å unngå altfor mye av sausen. Kan du ikke spørre verten om hva som er i? Du får kanskje rosenkål til, og det er jo knall. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Grete Roede/Fedonish
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Buden i middag ...Enig med Safran. Jeg ville nok forklart at jeg var på kur og plukket og spsit litt, ja.
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2007
Alder: 45
![]() |
Sv: Buden i middag ...Jeg hadde dratt, det er jo ikke noe særlig om man må isolere seg for å være sikker på å ikke få for mye karbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hva skal du ha til middag i dag-tråden! | smosje | Middag | 12196 | 16-03-15 23:59 |
Å dæsken for en middag!! (mørbrad m/tilbehør) | Goggen | Middag | 2 | 14-07-09 12:18 |
Har du prøvd stoffskiftedietten? | Gir | Spørsmål og svar | 12 | 03-12-07 20:53 |
Uff jeg får ikke tid til å lage middag hver dag ... | geysirland | Ketolysekuren | 14 | 19-09-07 23:39 |
Spiser dere middag sammen med barna? | Summer | Nyheter / media | 8 | 09-06-05 12:07 |