Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som koker med Lecitin granulat her?Jada, jeg maser. Sorry
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som koker med Lecitin granulat her?Har aldri følt jeg har hatt behov for slike tilsetningsstoffer jeg. Spiser så reint som mulig. Uten unødvendige stoffer. Bruker ikke Johannesbrødkjernemel heller, men jeg har det i huset sånn bare i tilfelle !
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som koker med Lecitin granulat her?Jeg kjenner det som tilskudd for ammende som får tette melkeganger, det får melka til å slutte å tette seg og lage trøbbel... Det skal jo være bra for en, og det er en del av soja?
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
4x4 intervalltrening | Begod | Trening | 75 | 03-05-10 17:53 |
Info om diverse grønnsaker og frukt | mofe | Generell ernæringsdebatt | 16 | 22-12-09 00:54 |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |