Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: tønsberg
![]() |
![]() Kan man trene for mye eller for hardt?nå har jeg kommet godt i gang med treningen, men de ukene jeg trener mye står vekta mye stille eller jeg går opp. kan det være at jeg trener mer enn det jeg bør når jeg er i ketolyse? har det noe å si? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: slank med ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan man trene for mye eller for hardt...???Nå vet jeg ikke hva slags utgangspunkt du har og hvor mye du skal ned. Men Atkins er sterkt for trening! Han sier blant annet at 2500kcal forbrent med trening i uka er det aller beste for din helse! Om du vil ned er det jo viktig å få muskler som forbrenner kaloriene etterhvert! Du kjenner sikkert ketoseånden i nesa når du trener, sånn som meg? Det er gammelt fett du blåser ut!!!
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: kan man trene for mye eller for hardt...???Det finnes ikke noe fasitsvar på hvor mye du kan trene. Det kommer an på hva kroppen din er vant til fra før. Du må lytte til kroppen din. Føler du deg i fin form er det bare å kjøre på ! Blir du svimmel og kvalm/uvell når du trener er det viktig at du slutter med en gang.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man trene for mye eller for hardt?
måler du kroppen din da?
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Grønnsaker - nødvendig eller ikke? | slaskalainen | Generell ernæringsdebatt | 161 | 15-04-07 21:25 |
Et bedre forhold | Marianne | Fysisk og mental helse | 4 | 21-02-06 02:15 |