Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
![]() |
Amming og Atkins kurHei jeg er ny her og gleder meg til å bli kjent med mange ![]() Jeg har et par spørsmål: - Jeg har hørt at hvis man ammer så skal man hoppe over del en i Atkins kuren, altså ketose delen. Stemmer det? - Kan jeg bruke Atkins dietten uten problemer i ammeperioden? - Er Dr. Atkins New diet revolution boka best på engelsk? Eller er andre bøker like bra, siden jeg helst vil lese boka på norsk. Takker for svar ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming og Atkins kurSøk på amming i søkefeltet, og du får opp fire sider om emnet. På side fire har Nille svart på amming og Atkins så jeg i farten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Skaldeman
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Amming og Atkins kurJeg lever ikke på Atkins, men på ketolyse. De er ganske like i starten. Greia er jo at man skal komme i ketose, og det skal man ikke være i mens man ammer. Hvis du bruker søkemotoren på forumet og skriver feks amming kommer det nok opp endel du kan ha glede av å lese i den forbindelsen
Min kostholdsfilosofi: Ketogen diett
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
![]() |
Sv: Amming og Atkins kurTakk for svar ![]() Jeg skal titte litt på det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Atkins' diett - farlig eller genial? | donjuanwannabe | Lavkarbo generelt | 27 | 22-05-08 08:08 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |