Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Om snopesyke.....

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-08-04, 14:00   #1
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk
Talking

Om snopesyke.....

Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne?

Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 17-08-04, 14:43   #2
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Noen flere enn meg som synes det er ekkelt å spise noe på en stund etter en har pusset tennerne?

Skikkelig godt tips om en er snopesyk.... gå og puss tennene i stedet...

Du bare MÅÅÅÅ ha lest slanketipset til Pamela Anderson (hu med puppa vettu), for hun gjør akkurat det samme!!!

Avslørt Lise!!!

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 17-08-04, 15:33   #3
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Ergo har du gjort det også da, Fedonisten...!
Det er et lurt tips i alle fall!
Noe annet jeg har lagt merke til, er at de dagene jeg har brukt tid på å stelle meg, sminke meg og pynte meg, så har jeg ikke så lyst til å spise noe usunt. Jeg føler meg liksom mer ovenpå - trenger ikke søtt.

Så moralen blir: Puss tenna og smink deg!

Gammel 17-08-04, 16:01   #4
magdalena
Seniormedlem

magdalena sin avatar

Hvor: Langt Nord
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jupp stemmer det.Vil heller ikke spise noe etter tannpuss.. Men for mye tannpuss er vel heller ikke bra...

magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-08-04, 16:58   #5
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Du bare MÅÅÅÅ ha lest slanketipset til Pamela Anderson (hu med puppa vettu), for hun gjør akkurat det samme!!!

Neihei, jeg kom faktisk på dette geniale tiltaket helt av meg selv der jeg sto og pusset tennene mine, og det hadde ingenting med puppene mine å gjøre...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 18-08-04, 22:05   #6
melene
Medlem

melene sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Rogaland
Alder: 60
melene har en fantastisk aura rundt segmelene har en fantastisk aura rundt seg

Er det virkelig sant? Hjelper det å pusse tenner? Er dette slutten på 25 år med hemmelige turer i snopeskuffen? I så fall er jeg evig takknemlig for tipset Kan nesten ikke vente med å prøve. Men i kveld er det for sent, og lysten som kom før jeg leste dette ble stillet av en box pepsi max... Men i morgen, I MORGEN, har jeg middelet klart, tannbørsten er klar og snopeskuffen kommer til å skrike hysterisk av mangel på oppmerksomhet. Gleder meg som en unge til julaften.Kan man trekke fra unormalt store utgifter til tannbørster på selvangivelsen, forresten?

melene

melene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SBD Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:42.