Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trening etter brist

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 13-01-08, 13:34   #1
makabaka
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 45
makabaka er på en erverdig vei

Trening etter brist

Jeg hadde meg en brist i går når guttongen hadde bursdagsselskap, gaflet inn noen kakestykker og litt godter.
Kvordan trening er best for å komme raskest mulig i ketose igjen?

makabaka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:51   #2
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Trening etter brist

Hei
Huffa huff.
1 times rask spaseretur, slik du svetter, ha gjerne puls rundt 120. Da forbrenner du en del av karbohydratene og kommer fortere tilbake i ketose.
Lykke til videre
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 20:26   #3
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

det er så innmari mange forskjellige teorier på dette med karboforbrenning vs fettforbrenning. kan aldri bli klok på det.. Jeg trodde at det var sånn at jo hardere man trente jo mer tæra man på karbene??

Gammel 14-01-08, 07:48   #4
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Du har rett, hard trening forbruker karbohydrater, lav treningsintensitet fett. Årsaken til at jeg i dette tilfeller anbefaler rask gange med puls rundt 120 ( ikke så nøye) frem for sprint, er at hard trening raskt vil forbruke karbohydratene og man vil kunne oppleve å gå fullstendig tom, bli uvell og svimmel, det kan være ganske ubehagelig.
Med en bursdagssprekk blir kroppens karbohydratlagre IKKE fyllt opp, hadde de vært det, hadde hard trening vært mulig.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 17:02   #5
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

tusen takk for opplysning det har jeg nemlig lurt på lenge:P

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
SB Fase 1 og trening Cyan South Beach 1 23-01-08 14:39
Mat etter trening Tidligere bruker Trening 39 27-02-07 12:33
Kosttilskudd Tøffa Generell diskusjon 11 24-01-07 18:47
Lindberg og slanking... Summer Dr Lindbergs 8 17-02-04 10:54

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.