Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Svensk og Norsk fløte

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-01-08, 00:54   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Svensk og Norsk fløte

Jeg leste et sted her at mange synes den svenske fløta smaker pyton. Det har jeg ikke merket noe til. Synes den er god jeg

MEN, i går leste jeg på pakkene. Og det er 3 gr karbo i den svenske og 2gram i den Norske.

Er ikke fløte, fløte da...? Hva har svenskene i sin som gir den mer karbo, tro?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:06   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Svensk og Norsk fløte

Den norske fløten har 2,9 gram karbo

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:07   #3
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Den norske fløten har 2,9 gram karbo

Hmm.... Mente det stod akkurat 2, jeg.... Kanskje jeg var trøtt....

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:10   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av BlåBobler, her.

Hmm.... Mente det stod akkurat 2, jeg.... Kanskje jeg var trøtt....

både på tine sin og q-meierienes står det 2,9

Nå er jeg trøtt og skulle lagt meg for leeenge siden...

Gammel 17-01-08, 01:13   #5
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

både på tine sin og q-meierienes står det 2,9

Nå er jeg trøtt og skulle lagt meg for leeenge siden...

Jeg også.... Blir alt for sent når jeg setter meg ned med pc'n.... Men nå er jeg sulten da.... Får ikke sove da tror jeg... Snike til meg noen osteskiver

Gammel 17-01-08, 01:18   #6
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Opprinnelig lagt inn av BlåBobler, her.

Jeg også.... Blir alt for sent når jeg setter meg ned med pc'n.... Men nå er jeg sulten da.... Får ikke sove da tror jeg... Snike til meg noen osteskiver

Godt med osteskiver. Roer sulten fort, syns jeg

Gammel 17-01-08, 09:34   #7
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Godt med osteskiver. Roer sulten fort, syns jeg

Det ble 1/3 pakke Creme cerrie ost også sov jeg godt etterpå

Ser i dag at det så klart står 2,9gram karbo på fløten....

Jeg hadde blingsa, det stod nemlig 2,1 på protiner.... Må passe på meg selv tror jeg.....

Gammel 17-01-08, 09:37   #8
sma
Seniormedlem

sma sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 46
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Jeg syns også at den svneske fløten er helt grei. Og det er kanskje like greit siden jeg bor i Sverige. Hadde nok fått litt problemer om jeg måtte til Norge å hendle fløte.

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fløte Bigmamma Spis deg ned i vekt med Skaldeman 6 28-05-08 18:08
Kan fløte fryses? MorStine Ketolysekuren 3 29-05-07 21:18
En hyllest til norsk julemat av sss janmesi Lavkarbo generelt 4 18-12-06 22:07
Fløte Kanari Spørsmål og svar 3 26-11-06 17:48
Helt utrolig - se forskjellen på norsk og svensk SPEKTRO her: Iset Generell ernæringsdebatt 24 24-09-05 11:49

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.