Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hurum
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lagde en sånn fantastisk trompetsoppgryte...Skogen BUGNER av sopp nå dere, og her jeg bor er det voldsomt mye trompetsopp. Man kan plukke flere frysere fulle bare man har tid..
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 35
![]() |
Sv: Lagde en sånn fantastisk trompetsoppgryte...Ooooh jeg merket plutselig at jeg hadde alt dette på kjøkkenet og at jeg er alene i morgen siden samboer skal hjelpe mor og far med noe der... Takk for super-tips..
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Lagde mislykka pannekaker | Kanskje | Spørsmål om matvarer og oppskrifter | 10 | 11-03-11 16:53 |
DÆVEN, jeg lagde en gode sjokoladefondantkake i dag | lillamumi | Oppskrifter | 10 | 03-02-11 13:46 |
Lagde muffins i kveld ... | tattoogl | Kake/dessert og snacks | 8 | 05-09-10 21:40 |
Barna lagde bløtkake | marithja | Generell diskusjon | 5 | 13-09-09 16:50 |
Lagde en skikkelig god kyllingmiddag i dag =) | Tette80 | Ketolysekuren | 4 | 08-05-07 03:08 |