Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Mer fett = bedre mage?Har som flere av dere slitt litt med sjelden avføring og vært litt bekymra for det. MEN jeg merker når jeg spiser masse fett så blir jeg løs (FOR løs faktsik) i magen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer fett= bedre mage?Jeg spiser mer fett enn vanlig, men er ikke løs i "avfallet" |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Mer fett= bedre mage?Jeg går på Atkins. Begynte i starten av denne uka - og er i ketose. Hadde løs mage de første dagene.... Men nå?? Neida!!! Så jeg er usikker på om fettet har noe å si her????
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Sv: Mer fett= bedre mage?Jeg blir meget løs i magen, for å si det mildt, dersom jeg får i meg for mye fett fra meieriprodukter som fløte og ost. Kan fint steke mat i mye smør, men fløte og mye ost lager opprør i min mage... Nå er jeg ikke plaget med treg mage så ofte, men vet hvordan jeg skal løse det om det dukker opp...
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer fett= bedre mage?Virgin Cocosa fra helsekosten er det hun snakker om, det er kjempebra for å øke fettnivået, generell energi, og fordøyelsen, om den er treg, da.
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Mer fett= bedre mage?Ja..magen min reagerer på for mye stekt ost..hehe. Kan spise masse smør eller masse plain ost. Men steker jeg den blir det opprør i magen. hehe. Hender seg jeg har gjort det for å få gått på do. Hehe. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
De hadde jo ikke kaliumtabletter i steinalderen? | mofe | Kosttilskudd | 31 | 11-04-06 23:53 |
Melk | Kristian | Generell ernæringsdebatt | 39 | 06-06-05 04:52 |
Sonen vs Atkins - ketose | Huldr | Atkins kosthold | 16 | 06-07-04 09:37 |