Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Mer fett = bedre mage?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 10-02-08, 20:15   #1
Millsi
Medlem

Millsi sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Millsi er på en erverdig vei

Mer fett = bedre mage?

Har som flere av dere slitt litt med sjelden avføring og vært litt bekymra for det. MEN jeg merker når jeg spiser masse fett så blir jeg løs (FOR løs faktsik) i magen.

Så cocosan min kommer jeg aldri til å gi slipp på Supert å regulere magen med å. Også håper jeg vekttapet følger etter.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:19   #2
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mer fett= bedre mage?

Jeg spiser mer fett enn vanlig, men er ikke løs i "avfallet"
Men magen er bedre! Mindre luft, mindre oppblåst osv...

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 20:37   #3
bibi
Seniormedlem

bibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Jeg går på Atkins. Begynte i starten av denne uka - og er i ketose. Hadde løs mage de første dagene.... Men nå?? Neida!!! Så jeg er usikker på om fettet har noe å si her????

Men Millsi: hva er cocosan?

Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:17   #4
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 46
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Jeg blir meget løs i magen, for å si det mildt, dersom jeg får i meg for mye fett fra meieriprodukter som fløte og ost. Kan fint steke mat i mye smør, men fløte og mye ost lager opprør i min mage... Nå er jeg ikke plaget med treg mage så ofte, men vet hvordan jeg skal løse det om det dukker opp...

Gammel 10-02-08, 21:22   #5
bibi
Seniormedlem

bibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
bibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastiskbibi er bare helt fantastisk

Ja, har du råd for treg mage.....????

Journalen min
Har gått ned 13 kilo på Fedon-vis tidligere. Har nå 11 kilo igjen å miste
bibi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:25   #6
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Virgin Cocosa fra helsekosten er det hun snakker om, det er kjempebra for å øke fettnivået, generell energi, og fordøyelsen, om den er treg, da.
Prøv deg frem forsiktig, det er mange som får veeldig fart på den om det er for mye (mange ss).

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 21:38   #7
Millsi
Medlem

Millsi sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Millsi er på en erverdig vei

Ja..magen min reagerer på for mye stekt ost..hehe. Kan spise masse smør eller masse plain ost. Men steker jeg den blir det opprør i magen. hehe. Hender seg jeg har gjort det for å få gått på do. Hehe.

Millsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
De hadde jo ikke kaliumtabletter i steinalderen? mofe Kosttilskudd 31 11-04-06 23:53
Melk Kristian Generell ernæringsdebatt 39 06-06-05 04:52
Sonen vs Atkins - ketose Huldr Atkins kosthold 16 06-07-04 09:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.