Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
![]() |
Smmothie til frokost?Hei.jeg er en jente som nå har gått på lavkarbo i litt over 4 uker. har gått ned knappe 3 kilo(har vel ikke så mye å ta av,skal bare ned 6 kg til sammen),så får vel si meg fornøyd med det.I tilegg har jeg skeiet ut 1 dag i uka. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#2 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smmothie til frokost?:PJa, det burde vel gå an. Ser du ikke følger noen filosofi, så det er vel noe du styrer selv |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Smmothie til frokost?:PHvis vekten har stagnert litt er det kanskje ikke det lureste du kan gjøre, men om du vil ta vekten veldig gradvis og tenker mer på helsen enn vekten, hadde jeg ikke nølt. Ser ikke at du følger noen spesiell filosofi så da er det jo opp til deg hva du vil spise og ikke spise, alt etter hvor raskt vekttap du vil ha og hvor mye du skal ned.
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2007
Alder: 38
![]() |
Sv: Smmothie til frokost?:Pfølger vel bare lavkarbo generelt,så er ikke heeelt fanatisk.prøver bare å kutte ned på karbohydrater generelt.men tror dere jeg likevel klarer å miste 0.5 kg i uka? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Smmothie til frokost?:PTja, vekten svinger jo og følger som regel ikke en bestemt kurve. En uke går du kanskje ned 0,5 kg, en annen uke hele 1 kg, mens neste uke går du ned 100 gram. Helt vanlig, og altfor mange får panikk pga. det, hehe. Jeg tror vekten regulerer seg selv (med tid og stunder) om man lever sunt (lavkarbo) og er i bevegelse.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
PCO noen med erfaring eller kunnskap? | Maz | PCOS og karbohydratkontroll | 10 | 08-04-08 11:34 |
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) | Caxa | Åpne dagbøker | 257 | 31-08-06 14:00 |