Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Fler enn meg som er nybegynnere på Lindberg?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-09-08, 10:26   #1
BMS!
Medlem

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 50
BMS! er på en erverdig vei

Fler enn meg som er nybegynnere på Lindberg?

Hei hei!

Ja, da er jeg godt i gang med boka Fedons Metode. Merker jeg blir veldig innspirert. DEILIG.....

Jeg har ikke slått helt over enda, men gjort noen grep, og sålangt har det i alle fall funket for meg

Det er viktig for meg å legge om kostholdet, og ikke se på dette som en kur. Bivirkningene av sunt kosthold, JA di kan jeg leve med

Før jeg kom inn på lavkarbo tanker, la jeg bare om til sunnere kosthold og gikk ned 3 kg. Og siste uka, med god hjelp og veiledning fra en hyggelig dame fra ett annet forum, har jeg nå altså gått ned 2 kg på EN uke.... Ideelt sett ønsker jeg bare og gå ned bittelitt om gangen, for jeg har litt dårlig erfaring med å gå ned for fort. Fort ned.... enda fortere opp igjen, gjerne med noen kg i +

Men nå har jeg tatt på boksehanskene og er klar for å lage meg en ny livstil.

Morsomt om det var fler her som er sånn ca. likt som meg i løypa. Jeg har ca. 8-10 kg igjen nå..... Men henger meg ikke så mye opp i når jeg skal nå målet, det viktigste er jo at jeg legger om kostholdet, så får vi se litt etterhvert.

Ha en flott dag, alle sammen

BMS! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Heller mot Lindberg, men ikke helt sikker enda :-D Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fler smileys? Max Generell diskusjon 10 11-08-08 22:39
Trenger en god kyllingsalat. Eller fler! Budeia Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 25-02-08 19:31
HAHA,litt fler KH enn beregnet kan man si :p Millsi Ketolysekuren 8 21-02-08 20:02
Råd til nybegynnere! solsikke Ketolysekuren 12 28-10-07 16:25
enda fler spørsm. ang. metformin pysa PCOS og karbohydratkontroll 18 30-08-05 09:33

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.