Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 50
![]() |
Ketolyse og blodsukkerjeg har nå da etter og fremdeles hangle etter at jeg var syk i januar, diskutert med legen min vekt nedgang. og pga veldig ustabilt blodsukker ( og dertil helt sprø humørsvigninger) mente han at sånn lavkarbo ikke er tingen, han vil gjerne han meg på reductil eller den andre som jeg nå ikke husker selvsagt...... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
![]() |
Sv: ketolyse og blodsukkerog bare av undring.........på 7 uker hva kan man opp nå da? ca... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ketolyse og blodsukkerDet er jo nettopp ved lavkarbo (bla. ketolyse) blodsukkeret faktisk IKKE er jojo, men holder seg stabilt. Det er jo et av de store poengene i det hele tatt med lavkarbo. Legen din er nok ikke heelt oppdatert.
Endelig i mål: minus 77 kg! (Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19) Sist redigert av Iset : 02-03-08 kl 15:34. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: ketolyse og blodsukkerJeg har dia2 og blodsukkeret mitt har ikke vært lett å holde stabilt, selv med medisiner/tabletter.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
![]() |
Sv: Ketolyse og blodsukkervel jeg tenkte og bruke det for og komme ned, etter hver 40 kg. for så å normalisere litt.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Sv: Ketolyse og blodsukkerNormalisere kostholdet kan du selvsagt gjøre etterhvert, men vær obs på at du ikke bør gå tilbake til det gamle kostholdet ditt, for da havner du jo i samme "uføre" igjen vet du.
![]() |
![]() |
#7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 71
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ketolyse og blodsukker
vil ikke anbefale reduktil ,ok du mister matlysten en kort stund |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 13 | 20-01-08 11:48 |
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. | SkinnyToBe | Ketolysekuren | 11 | 08-01-08 18:05 |
Fra ketolyse til SB? | Monix | South Beach | 2 | 20-02-07 08:08 |
EAT og ketolyse, noen som har prøvd begge deler? | LilleVille | Lavkarbo generelt | 0 | 29-11-06 11:30 |
Lavkarbo resurser | HP | Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger | 32 | 01-08-05 11:13 |