Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
![]() |
Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmålJeg anser meg som ferdigslanket nå. Men jeg spiser fremdeles slik jeg har gjort siste halvåret. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#2 |
Supermoderator
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20g karbo om dag - har et spørsmålMen når du er ferdigslanket er det jo ingen grunn til å være i ketose vel? Kan ligge lavt på karbs uansett og fremdeles ikke gå opp. Anbefaler deg Fedon som vedlikehold eller kjøpe boka til Torkil om tiden etter slankekuren. Altså for vedlikehold. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20g karbo om dag - har et spørsmålSant nok, men er livredd for å gå legge på meg igjen (med mindre vi snakker muskelmasse... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner.
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20g karbo om dag - har et spørsmålDu vil nok gå opp litt når du slutter på ketolyse, men dette forsvinner med trening, husk at vekta er bare ett tall, er str på kroppen din man ser og du merker på klær vettu |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20g karbo om dag - har et spørsmålJeg kommer til å begynne med kreatin også, så vil uansett gå opp endel kilo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20g karbo om dag - har et spørsmålDen vil nok ikkje gå opp på vedlikehold og iallefall ikke med de mengdene du trener |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmålVil gjerne anbefale deg å sjekke ut Atkins fase 3 og 4.
![]() |
![]() |
#8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmålGratulerer med å være ferdigslanket! Godt jobba! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmålJa, er jo litt sånn jeg tenker også. Og jeg sliter faktisk med å skulle få i meg mer karber, vet ikke hvor jeg skal hente dem hen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmål
Invisterer du 1200,- i en Tanita- vekt, ser du jo fort om det er fett du legger på deg.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslojente i Bergen
Alder: 42
![]() ![]() |
Sv: Ferdigslanket men ligger enda på 15-20 g karbo om dag - har et spørsmålBare gjøre oppmerksom på at noen fortsatt er i ketose ved opptil 40-50 karber om dagen. Sikkert lurt å investere i sticks hvis du vil finne ditt punkt for dette. (Forøvrig kan en være i ketose over ca 50 karbs også -er vel ikke så vanlig- men dette vises ikke på utslag på sticksen.)
Karbojunkie in recovery ![]() Ikke lavkarbo for vektnedgang, men for de andre frynsegodene! Mål: Stabilisere blodsukkeret, curbe cravings, drikke nok vann, trene jevnlig, få ro i sjelen... Bilder av matretter |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins vedklikehold - for life!
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Enda noen spørsmål om insulinresistens | Photobscura | Fysisk og mental helse | 24 | 28-08-08 10:56 |
Enda et spørsmål om magnesium | blåbær | Kosttilskudd | 8 | 26-03-08 23:16 |
Spørsmål om 15g karbo i løpet av en dag | Madeleine | Ketolysekuren | 30 | 23-03-08 23:46 |
2 spørsmål om kropp og karbo | Sugarpill | Lavkarbo generelt | 3 | 22-08-05 10:16 |
Enda mer spørsmål :) | *Tussi* | Ketolysekuren | 10 | 18-04-05 21:21 |