Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sandnes
![]() ![]() |
AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!Jo, har jo levd på svin, svin og atter svin i hele påska i tillegg til egg. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: lost on the highway
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
![]() |
Sv: AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!Jeg forstår ikke... Hvis man drikker light brus med sukralose, er det da mulig å gå ut av ketose?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!ja, har lært og erfart at det kan være en skikkelig stopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!Tror ikke brusen kan få deg ut av ketose... men utslaget på sticks er jo stadig mindre når du drikker veldig mye! Etter det jeg har lest meg til her inne, påvirker ikke brusen ketosen, men kunstige søtningsstoffer kan hindre/stoppe nedgangen til noen. Og det er forskjell på brus... cola zero er neinei, mens colalight er ja |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!Jeg trodde ikke disse to tingene skulle ha innvirkningpå ketosen, men jeg har fått beskjed av legen min om å holde meg til andre kjøttsorter enn svin. Dette pga at jeg har lav pH i blodet, og det er noen stoffer i svinekjøtt som ikke er i andre typer kjøtt. Men det blir jo andre grunner til å holde seg unna enn bare ketosen da... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon
![]() |
![]() |
#6 |
Seniormedlem
![]() ![]() |
Sv: AH! Gjett om jeg har fått en baksmell da gitt!å hjelpes, det var jo cola zero jeg bøttet nedpå |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|