Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjelp)vi skal til kr.sand, heele gjengen, og jeg kjenner jeg gruer meg.. pga maten. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.hjeGår det ikke an å forenkle det noe akkurat den helgen? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Det kalde nord
Alder: 42
![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjDet trenger IKKE være noe problem å reise vekk og være i ketose.Jeg har vært mange plasser i 3 uker nå,ferie på hytta,familie besøk og svergie tur!!Fortsatt i ketose jeg,men man må tørre å tenke litt anerledes,klart det er trygt å vært hjemme nært sitt eget kjøleskap når man holder på med denna kuren,men man kan jo ikke låse seg inne heller?? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Fedon`ish.....
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjHar vert på noen turer i sommer, og det har gått ganske greit. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann
![]() |
![]() |
#5 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjhmm, vanskelig dette.. håper jeg klarer å holde meg.. får tenke litt mer på dette.. hvordan kan jeg feks oppbevare brød, hvis jeg skal ha med meg dette? blir det dårlig av en halv dag i bilen?? er jo kjøleskap på hotellet, men skal kjøre i noen timer da.. ikke sikkert vi kommer til hotellet før kvelden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjJeg har mine brød i poser ferdig oppskjert(vi hadde sånn stor mat bag med kjøle elementer i,det er jo som et mini kjøleskap).Hvis du legger det oppå bagasjen,å ikke pakker det underst sånn at det får ligge litt fritt så skal det ikke bli "dårlig" etter noen timer i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjtakk, har du noe tips til mye fett? man kan jo ikke lage mat selv på hotell, så alt blir jo fra hotellrestauranten+div restauranter.. de har vel ikke så mye karbo-vennlig i dyreparken tenker jeg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
![]() |
Sv: Skal på ferie neste helg, sammen med hele svigerfamilien, restaurantbesøk osv.(hjcoccosa fett i kaffen,fete oster,seter rømme,mye smørr selvfølgelig,OLJE!Jeg har begynt å drikke olje jeg,hehehe,leste her inne på forumet at ei gjorde det før pillene,å det syntes jeg hørtes ut som en god idee..Så det gjør jeg da |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Trenger råd, skal snart på ferie | bofse | Lavkarbo generelt | 3 | 27-07-08 13:21 |
Jentetur neste helg | Safir | Ketolysekuren | 5 | 14-10-07 14:37 |
Tror ikke jeg skal til legen neste gang jeg er innom Kautokeino! | friflex | Generell diskusjon | 8 | 09-02-05 00:32 |